Forbes. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
Forbes-ը կազմել և հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների իր ամենամյա վարկանիշը: Արդեն երրորդ տարին անընդմեջ այն գլխավորում է Apple-ը, որի բրենդային արժեքը գնահատվել է 104,3 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշի առաջին եռամսյակում հայտնվել են նաև Microsoft-ը և Coca-Cola-ն: Այս բրենդները գնահատվել են համապատասխանաբար 56,7 մլրդ ԱՄՆ դոլար և 54,9 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Ընդհանուր առմամբ, վարկանիշում հայտնվել են բրենդներ աշխարհի 15 երկրից:
Վարկանիշը կազմելիս Forbes-ը դիտարկել է հայտնի բրենդները ներկայացնող ընկերությունների հասույթի ցուցանիշի դինամիկան՝ վերջին երեք տարվա ընթացքում, ինչպես նաև ընկերությունների դերը համաշխարհային շուկայում:
Վարկանիշի առաջին տասնյակն այսպիսին է.
Apple` 104,3 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
Microsoft` 56,7 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
Coca-Cola` 54,9 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
IBM՝ 50,7 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
Google` 47,3 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
McDonald’s` 39,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
General Electric` 34,2 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
Intel` 30,9 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
Samsung` 29,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար,
Louis Vuitton` 28,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար: