Ո՞րն է ամերիկյան ամենաթանկ բրենդը
Brand Finance գործակալությունը կազմել և հրապարակել է ամերիկյան ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը:
Ապրանքային նշանների արժեքը հաշվարկվել է յուրահատուկ կերպով՝ հիմք ընդունելով այն գումարը, որն ամերիկյան ընկերությունները կարող էին այսօր վճարել իրենց ապրանքային նշանների արտոնագրման համար, եթե դրանք արտոնագրած չլինեին:
Ըստ վարկանիշի՝ ամերիկյան ամենաթանկ բրենդն Apple-ն է՝ 104,7 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Վարկանիշի առաջին եռյակում հայտնվել են նաև Google-ը (68,6 մլրդ ԱՄՆ դոլաև) և Microsoft-ը (62,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար):
Վարկանիշի 4-րդ տեղում Verizon-ն է՝53,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, 5-րդ տեղում՝ General Electric-ը՝ 52,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Տասնյակում հայտնվել են նաև AT&T-ն՝ 45,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Amazon.com-ը՝ 45,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Wal-Mart-ը՝ 44,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար, IBM-ը՝ 41,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Coca-Cola-ն՝ 33,7 մլրդ ԱՄՆ դոլար: