L'Oréal Paris, Gillette, Colgate. Գեղեցկության և խնամքի 10 ամենաթանկ բրենդները
L’Oréal Paris, Gillette և Colgate բրենդները հայտնվել են գեղեցկության և խնամքի 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականներում: Այս մասին վկայում է Millward Brown գործակալության հրապարակած՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:
Ըստ ուսումնասիրության արդյունքների՝ գեղեցկության և անհատական խնամքի 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է $114.2 մլրդ: Նախորդ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է շուրջ 2%-ով:
Գեղեցկության և խնամքի 10 ամենաթանկ բրենդները ներկայացնում ենք ստորև.
1 L’Oréal Paris, բրենդի արժեքը՝ 23,376 մլրդ դոլար
2 Gillette, բրենդի արժեքը՝ 19,737 մլրդ դոլար
3 Colgate, բրենդի արժեքը՝ 17,977 մլրդ դոլար
4 Lancôme, բրենդի արժեքը՝ 8,356 մլրդ դոլար
5 Nivea, բրենդի արժեքը՝ 6,488 մլրդ դոլար
6 Garnier, բրենդի արժեքը՝ 6,351մլրդ դոլար
7 Clinique, բրենդի արժեքը՝ 5,986 մլրդ դոլար
8 Dove, բրենդի արժեքը՝ 5,314 մլրդ դոլար
9 Olay, բրենդի արժեքը՝ 4,045 մլրդ դոլար
10 Estée Lauder, բրենդի արժեքը՝ 3,969 մլրդ դոլար