BrandZ 2015. Հեռահաղորդակցության ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալության հրապարակել է իր ամենամյա՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի են և սիրված ամբողջ աշխարհում: Ըստ վարկանիշի՝ հեռահաղորդակցության ոլորտում ամենաթանկ բրենդը AT&T-ն է: Առաջին եռյակում հայտնվել են նաև Verizon և չինական China Mobile ապրանքային նշանները: Ֆրանսիական Orange-ը, որը ներկայացված է նաև Հայաստանում, ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում 8-րդն է: Ընդհանուր առմամբ, հեռահաղորդակցության ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդների համախառն արժեքը գնահատվում է $$388.2 մլրդ: Մեկ տարվա ընթացքում ցուցանիշն աճել է 17%-ով:
Հեռահաղորդակցության ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդները ներկայացնում ենք ստորև.
1 AT&T, բրենդի արժեքը՝ 89,492 մլրդ դոլար
2 Verizon, բրենդի արժեքը՝ 86,009 մլրդ դոլար
3 China Mobile, բրենդի արժեքը՝ 59,895 մլրդ դոլար
4 Vodafone, բրենդի արժեքը՝ 38,461 մլրդ դոլար
5 Deutsche Telekom. բրենդի արժեքը՝ 33,834 մլրդ դոլար
6 Movistar, բրենդի արժեքը՝ 21,215 մլրդ դոլար
7 BT, բրենդի արժեքը՝ 17,953 մլրդ դոլար
8 Orange, բրենդի արժեքը՝ 17,384 մլրդ դոլար
9 Telstra, բրենդի արժեքը՝ 12,701 մլրդ դոլար
10 NTT DoCoMo, բրենդի արժեքը՝ 11,223 մլրդ դոլար