The Forbes Fab 40. Սպորտային միջոցառումները՝ որպես թանկ բրենդներ
Ամերիկյան Forbes պարբերականը կազմել և հրապարակել է ամենաթանկ սպորտային բրենդների The Forbes Fab 40 վարկանիշը:
Սպորտային աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը կազմելու համար դիտարկվել են 4 կատեգորիայի բրենդներ՝ սպորտային միջոցառումներ, մարզիկներ, ակումբներ, բիզնեսներ:
Արդյունքում, վարկանիշում ընդգրկվել են նշված 4 կատեգորիաներից յուրաքանչյուրից 10-ական բրենդ:
Ըստ վարկանիշի՝ սպորտային միջոցառումների ամենաթանկ բրենդներն են.
1. Super Bowl / Բրենդի արժեքը՝ $580 մլն
2. Summer Olympics / Բրենդի արժեքը՝ $348 մլն
3. Winter Olympics / Բրենդի արժեքը՝ $285 մլն
4. FIFA World Cup / Բրենդի արժեքը՝ $229 մլն
5. WrestleMania / Բրենդի արժեքը՝ $170 մլն
6. NCAA Mens Final Four / Բրենդի արժեքը՝ $150 մլն
7. Daytona 500 / Բրենդի արժեքը՝ $136 մլն
8. UEFA Champions League / Բրենդի արժեքը՝ $127 մլն
9. College Football Playoff / Բրենդի արժեքը՝ $106 մլն
10. MLB World Series / Բրենդի արժեքը՝ $101 մլն