
Nike, Zara, H&M. Ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 ամենամյա վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի ու սիրված են ամբողջ աշխարհում:
Ըստ վարկանիշի՝ ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ բրենդը Nike-ն է: Այն գնահատվում է $37,472 մլրդ: Առաջին եռյակում հայտնվել են նաև Zara և H&M բրենդները: Հարկ է նշել, որ այս բրենդների արժեքը ևս գերազանում է 10 մլրդ ԱՄՆ դոլարը:
Ընդհանուր առմամբ, ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ 10 բրենդների արժեքը գնահատվում է $113.9 մլրդ:
Հագուստի 10 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը ներկայացնում ենք ստորև.
1. Nike, բրենդի արժեքը՝ $37,472 մլրդ
2. Zara, բրենդի արժեքը՝ $25,221 մլրդ
3. H&M, բրենդի արժեքը՝ $12,665 մլրդ
4. Uniqlo, բրենդի արժեքը՝ $8,625 մլրդ
5. Under Armour, արժեքը՝ $6,698 մլրդ
6. Victoria’s Secret, արժեքը՝ $ 6,245 մլրդ
7. Adidas, բրենդի արժեքը՝ $ 5,257 մլրդ
8. Next, բրենդի արժեքը՝ $ 5,206 մլրդ
9. Ralph Lauren, բրենդի արժեքը՝ $ 3,497 մլրդ
10. Lululemon, բրենդի արժեքը՝ $3,047 մլրդ
10:30 28/01 | Առք | Վաճառք |
AMD / USD | 396.00 | 400.00 |
AMD / EUR | 425.00 | 435.00 |
AMD / RUR | 5.65 | 5.75 |
դոլար | ||
դոլար | ||
-
14:39 26/01Team Telecom Armenia. ՀԱՊՀ-ում բացվեցին տեխնիկապես հագեցած 7 համակարգչային լաբորատորիաներ
-
12:50 26/012022թ.-ին Հայաստանի խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է 4.57%-ով
-
12:51 18/01Team Telecom Armenia. Հունվարի 27-ին կներկայացվի «Մանսուրյան․ խոսքի և մեղեդու խաչմերուկին» համերգային ծրագիրը
-
12:50 26/012022թ.-ին Հայաստանի խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է 4.57%-ով
-
13:14 24/01Ucom-ը սոցկայքերի օգտատերերին առաջարկում է մասնակցել #Միսպասիր մրցույթին և ստանալ նվերներ
-
15:07 15/12Ucom-ի հովանավորությամբ կայացել է «Բուկինիստ» գրախանութի հիմնադրման 90-ամյակի տոնակատարությունը