Nike, Zara, H&M. Ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 ամենամյա վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի ու սիրված են ամբողջ աշխարհում:
Ըստ վարկանիշի՝ ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ բրենդը Nike-ն է: Այն գնահատվում է $37,472 մլրդ: Առաջին եռյակում հայտնվել են նաև Zara և H&M բրենդները: Հարկ է նշել, որ այս բրենդների արժեքը ևս գերազանում է 10 մլրդ ԱՄՆ դոլարը:
Ընդհանուր առմամբ, ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ 10 բրենդների արժեքը գնահատվում է $113.9 մլրդ:
Հագուստի 10 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը ներկայացնում ենք ստորև.
1. Nike, բրենդի արժեքը՝ $37,472 մլրդ
2. Zara, բրենդի արժեքը՝ $25,221 մլրդ
3. H&M, բրենդի արժեքը՝ $12,665 մլրդ
4. Uniqlo, բրենդի արժեքը՝ $8,625 մլրդ
5. Under Armour, արժեքը՝ $6,698 մլրդ
6. Victoria’s Secret, արժեքը՝ $ 6,245 մլրդ
7. Adidas, բրենդի արժեքը՝ $ 5,257 մլրդ
8. Next, բրենդի արժեքը՝ $ 5,206 մլրդ
9. Ralph Lauren, բրենդի արժեքը՝ $ 3,497 մլրդ
10. Lululemon, բրենդի արժեքը՝ $3,047 մլրդ