
BrandZ 2017. Զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են նաև զովացուցիչ մի շարք ըպելիքների բրենդներ:
Ըստ վարկանիշի՝ զովացուցիչ ըմպելիքների 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ $155.2 մլրդ:
Ըստ իրականացված ուսումասիրության արդյունքների՝ Coca-Cola-ն աշխարհի ամենաթանկ բրենդն է զովացուցիչ ըմպելիքների շուկայում: Բրենդի արժեքը գնահատվել է 66,489 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Հարկ է նշել, որ իրենց բրենդային արժեքով Coca-Cola-ի մրցակիցները զգալի հետ են մնում:
Ստորև ներկայացնում ենք զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ 10 բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.
#1 Coca-Cola / բրենդի արժեքը՝ 66,489 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#2 Diet Coke / բրենդի արժեքը՝ 11,653 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#3 Red Bull / բրենդի արժեքը՝ 11,567 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#4 Pepsi / բրենդի արժեքը՝ 10,638 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#5 Lipton / բրենդի արժեքը՝ 7,905 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#6 Nescafé / բրենդի արժեքը՝ 6,303 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#7 Fanta / բրենդի արժեքը՝ 6,032 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#8 Nespresso / բրենդի արժեքը՝ 5,861 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#9 Tropicana / բրենդի արժեքը՝ 5,651 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#10 Sprite / բրենդի արժեքը՝ 5,518 մլրդ ԱՄՆ դոլար
10:30 04/02 | Առք | Վաճառք |
AMD / USD | 398.00 | 401.50 |
AMD / EUR | 428.50 | 436.00 |
AMD / RUR | 5.55 | 5.68 |
դոլար | ||
դոլար | ||
-
21:00 02/02Հայկ Եսայան. 2023թ.-ին ևս 120,000 տնտեսություն հնարավորություն կունենա օգտվել գերարագ կապից
-
16:52 31/01Team Telecom Armenia-ն ու Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը թողարկել են հայկական ռինգթոններ
-
14:39 26/01Team Telecom Armenia. ՀԱՊՀ-ում բացվեցին տեխնիկապես հագեցած 7 համակարգչային լաբորատորիաներ
-
12:50 26/012022թ.-ին Հայաստանի խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է 4.57%-ով
-
13:14 24/01Ucom-ը սոցկայքերի օգտատերերին առաջարկում է մասնակցել #Միսպասիր մրցույթին և ստանալ նվերներ
-
15:07 15/12Ucom-ի հովանավորությամբ կայացել է «Բուկինիստ» գրախանութի հիմնադրման 90-ամյակի տոնակատարությունը