Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 441.50-2.50 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 65.04-1.31 WTI - 61.38-1.21
COMEX:  GOLD - 3976.60-1.72 SILVER - 47.22-2.26
COMEX:  PLATINUM - 1635.10-2.96
LME:  ALUMINIUM - 2798.50+3.94 COPPER - 10867.50+3.59
LME:  NICKEL - 15492.00+1.14 TIN - 37060.00+0.47
LME:  LEAD - 2030.00+0.30 ZINC - 3010.50-0.33
FOREX:  USD/JPY - 152.71+0.09 EUR/GBP - 1.1568-0.65
FOREX:  EUR/USD - 1.1568-0.65 GBP/USD - 1.3305-0.81
STOCKS RUS:  RTSI - 1020.93+3.13
STOCKS US: DOW JONES - 46358.42-0.52 NASDAQ - 23024.63-0.08
STOCKS US: S&P 500 - 6735.11-0.28
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48088.80-1.01 TOPIX - 3197.59-1.85
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26290.32-1.73 SSEC - 3897.03-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9509.40-0.41 CAC40 - 8041.36-0.23
STOCKS EUR:  DAX - 24611.25+0.06
10/10/2025  CBA:  USD - 382.68+0.13 GBP - 507.66-3.58
10/10/2025  CBA:  EURO - 442.8-1.65
10/10/2025  CBA:  GOLD - 49451-239 SILVER - 611.54+8.81
Մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ երկու ժամով և 55 կիլոմետրով կկրճատվի «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի անցողունակությունը
14/11/2018 12:07
Կիսվել

Մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ երկու ժամով և 55 կիլոմետրով կկրճատվի «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի անցողունակությունը

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության համար անհասկանալի է, թե ինչու է «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային ծրագրով» շինարարությունը սկսվել ամենադյուրին հատվածներից:  Ներդրումային պլանները տեղաբաշխելու են Սիսիան-Քաջարան հատվածում. մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ  շուրջ երկու ժամով  և 55 կիլոմետրով կրճատելու են Սիսիան- Քաջարան հատվածում անցողունակությունը:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանն այս մասին ասաց ԱԺ-ում պետական բյուջեի նախագծի քննարկմանը:

«Փորձում ենք հասկանալ, թե ինչպես է եղել, որ «Հյուսիս-հարավ»-ի ծրագիրը սկսվել է ամենադյուրին հատվածներից` դեպի Արտաշատ և դեպի Աշտարակ տանող խճուղիների շինարարությունից: Եվ այդպես էլ որևէ հստակ պատասխան չենք կարողանում գտնել, թե ինչու հարավային ուղղությամբ` լեռնային տարածքներում տեղակայված դժվարանցանելի հատվածներից չեն սկսել շինարարությունը: Եվ մեծ միջոցներ են ծախսել սարքելու ճանապարհահատվածներ, որոնք անցանելի և լավ վիճակում էին: Հիմա մենք ունենք հստակ դիրքորոշում, որ Սիսիան -Քաջարան հատվածում տեղաբաշխենք հետագա ներդրումային պլանները, պլանավորենք այնպես, որ հարավային ուղղությամբ կարողանանք անել շինարարական աշխատանքներ: Միայն  մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ մենք կարողանում ենք շուրջ երկու ժամով  և 55 կիլոմետրով կրճատել Սիսիան- Քաջարան հատվածում անցողունակությունը»,-ասաց նախարարի պաշտոնակատարը:

Նրա կարծիքով` դա կարող է լուրջ տնտեսական արդյունքի բերել: Նախարարի պաշտոնակատարը նկատեց, որ «Հյուսիս-հարավի» ճանապարհային միջանցքի կառուցապատման հետ կապված բազմաթիվ հարցադրումներ կան: «Մենք կարծում ենք, որ անհրաժեշտ է ունենալ այդպիսի ճանապարհ: Հետագայում մեր գործընկերների հետ գտնելու ենք ուղիներ հնարավորինս արագ այդ ճանապարհը կառուցելու և վերջացնելու համար»,-ասաց նա:

Արշակյանի կարծիքով` այդ ճանապարհը ռազմավարական նշանակություն ունի Հայաստանի համար: Հատկապես ջանքեր են գործադրվելու հարավային` լեռնային հատվածում դժվարանցանելի մասում թողունակությունը բարձրացնելու համար:

10/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.68
+0.13
Եվրո (EUR)
442.8
-1.65
Ռուբլի (RUR)
4.7105
+0.0161
Լարի (GEL)
141.21
+0.09
49451
-239
Արծաթ
611.54
+8.81