Տնտեսական

USD BUY - 385.50+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 416.00+0.00 EUR SELL - 423.00-1.00
OIL:  BRENT - 82.31-1.16 WTI - 78.05-1.56
COMEX:  GOLD - 2416.90-0.01 SILVER - 31.91+0.85
COMEX:  PLATINUM - 1058.20+1.46
LME:  ALUMINIUM - 2725.50+3.63 COPPER - 10859.00-0.28
LME:  NICKEL - 21304.00-1.44 TIN - 34324.00-0.42
LME:  LEAD - 2336.50-0.17 ZINC - 3139.50+0.82
FOREX:  USD/JPY - 156.3-0.13 EUR/GBP - 1.0851-0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.0851-0.03 GBP/USD - 1.2707+0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 1199.26-0.40
STOCKS US: DOW JONES - 39872.99+0.17 NASDAQ - 16832.62+0.22
STOCKS US: S&P 500 - 5321.41+0.25
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38617.10-0.85 TOPIX - 2737.36-0.81
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19195.60-0.13 SSEC - 3158.54+0.02
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8416.45-0.09 CAC40 - 8141.46-0.67
STOCKS EUR:  DAX - 18726.76-0.22
22/05/2024  CBA:  USD - 388.37+0.13 GBP - 494.24+0.55
22/05/2024  CBA:  EURO - 420.88-1.02
22/05/2024  CBA:  GOLD - 30308.20+97.52 SILVER - 395.01-1.86
Մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ երկու ժամով և 55 կիլոմետրով կկրճատվի «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի անցողունակությունը
14/11/2018 12:07
Կիսվել

Մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ երկու ժամով և 55 կիլոմետրով կկրճատվի «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի անցողունակությունը

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության համար անհասկանալի է, թե ինչու է «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային ծրագրով» շինարարությունը սկսվել ամենադյուրին հատվածներից:  Ներդրումային պլանները տեղաբաշխելու են Սիսիան-Քաջարան հատվածում. մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ  շուրջ երկու ժամով  և 55 կիլոմետրով կրճատելու են Սիսիան- Քաջարան հատվածում անցողունակությունը:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանն այս մասին ասաց ԱԺ-ում պետական բյուջեի նախագծի քննարկմանը:

«Փորձում ենք հասկանալ, թե ինչպես է եղել, որ «Հյուսիս-հարավ»-ի ծրագիրը սկսվել է ամենադյուրին հատվածներից` դեպի Արտաշատ և դեպի Աշտարակ տանող խճուղիների շինարարությունից: Եվ այդպես էլ որևէ հստակ պատասխան չենք կարողանում գտնել, թե ինչու հարավային ուղղությամբ` լեռնային տարածքներում տեղակայված դժվարանցանելի հատվածներից չեն սկսել շինարարությունը: Եվ մեծ միջոցներ են ծախսել սարքելու ճանապարհահատվածներ, որոնք անցանելի և լավ վիճակում էին: Հիմա մենք ունենք հստակ դիրքորոշում, որ Սիսիան -Քաջարան հատվածում տեղաբաշխենք հետագա ներդրումային պլանները, պլանավորենք այնպես, որ հարավային ուղղությամբ կարողանանք անել շինարարական աշխատանքներ: Միայն  մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ մենք կարողանում ենք շուրջ երկու ժամով  և 55 կիլոմետրով կրճատել Սիսիան- Քաջարան հատվածում անցողունակությունը»,-ասաց նախարարի պաշտոնակատարը:

Նրա կարծիքով` դա կարող է լուրջ տնտեսական արդյունքի բերել: Նախարարի պաշտոնակատարը նկատեց, որ «Հյուսիս-հարավի» ճանապարհային միջանցքի կառուցապատման հետ կապված բազմաթիվ հարցադրումներ կան: «Մենք կարծում ենք, որ անհրաժեշտ է ունենալ այդպիսի ճանապարհ: Հետագայում մեր գործընկերների հետ գտնելու ենք ուղիներ հնարավորինս արագ այդ ճանապարհը կառուցելու և վերջացնելու համար»,-ասաց նա:

Արշակյանի կարծիքով` այդ ճանապարհը ռազմավարական նշանակություն ունի Հայաստանի համար: Հատկապես ջանքեր են գործադրվելու հարավային` լեռնային հատվածում դժվարանցանելի մասում թողունակությունը բարձրացնելու համար:

22/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.37
+0.13
Եվրո (EUR)
420.88
-1.02
Ռուբլի (RUR)
4.31
+0.02
Լարի (GEL)
142.27
-0.33
30308.20
+97.52
Արծաթ
395.01
-1.86