Տնտեսական

USD BUY - 382.50+0.50 USD SELL - 386.00+1.00
EUR BUY - 438.00+1.00 EUR SELL - 446.00+1.00
OIL:  BRENT - 75.42+8.58 WTI - 73.80+8.69
COMEX:  GOLD - 3448.00+1.61 SILVER - 36.35-0.47
COMEX:  PLATINUM - 1279.40+2.03
LME:  ALUMINIUM - 2517.50+0.08 COPPER - 9702.00+0.56
LME:  NICKEL - 15142.00-0.23 TIN - 32644.00-0.02
LME:  LEAD - 1996.50+0.45 ZINC - 2642.50-0.41
FOREX:  USD/JPY - 143.49-0.38 EUR/GBP - 1.1529+0.14
FOREX:  EUR/USD - 1.1529+0.14 GBP/USD - 1.3543-0.24
STOCKS RUS:  RTSI - 1089.86+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42967.62+0.24 NASDAQ - 19662.48+0.24
STOCKS US: S&P 500 - 6045.26+0.38
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37834.25-0.89 TOPIX - 2756.47-0.95
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23892.56-0.59 SSEC - 3377.00-0.75
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8884.92+0.23 CAC40 - 7765.11-0.14
STOCKS EUR:  DAX - 23771.45-0.74
13/06/2025  CBA:  USD - 383.23-0.25 GBP - 518.66-2.45
13/06/2025  CBA:  EURO - 440.91-3.77
13/06/2025  CBA:  GOLD - 41786+734 SILVER - 445.78-0.54
Մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ երկու ժամով և 55 կիլոմետրով կկրճատվի «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի անցողունակությունը
14/11/2018 12:07
Կիսվել

Մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ երկու ժամով և 55 կիլոմետրով կկրճատվի «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի անցողունակությունը

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության համար անհասկանալի է, թե ինչու է «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային ծրագրով» շինարարությունը սկսվել ամենադյուրին հատվածներից:  Ներդրումային պլանները տեղաբաշխելու են Սիսիան-Քաջարան հատվածում. մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ  շուրջ երկու ժամով  և 55 կիլոմետրով կրճատելու են Սիսիան- Քաջարան հատվածում անցողունակությունը:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանն այս մասին ասաց ԱԺ-ում պետական բյուջեի նախագծի քննարկմանը:

«Փորձում ենք հասկանալ, թե ինչպես է եղել, որ «Հյուսիս-հարավ»-ի ծրագիրը սկսվել է ամենադյուրին հատվածներից` դեպի Արտաշատ և դեպի Աշտարակ տանող խճուղիների շինարարությունից: Եվ այդպես էլ որևէ հստակ պատասխան չենք կարողանում գտնել, թե ինչու հարավային ուղղությամբ` լեռնային տարածքներում տեղակայված դժվարանցանելի հատվածներից չեն սկսել շինարարությունը: Եվ մեծ միջոցներ են ծախսել սարքելու ճանապարհահատվածներ, որոնք անցանելի և լավ վիճակում էին: Հիմա մենք ունենք հստակ դիրքորոշում, որ Սիսիան -Քաջարան հատվածում տեղաբաշխենք հետագա ներդրումային պլանները, պլանավորենք այնպես, որ հարավային ուղղությամբ կարողանանք անել շինարարական աշխատանքներ: Միայն  մեկ թունելի և երկու կամրջի շինարարությամբ մենք կարողանում ենք շուրջ երկու ժամով  և 55 կիլոմետրով կրճատել Սիսիան- Քաջարան հատվածում անցողունակությունը»,-ասաց նախարարի պաշտոնակատարը:

Նրա կարծիքով` դա կարող է լուրջ տնտեսական արդյունքի բերել: Նախարարի պաշտոնակատարը նկատեց, որ «Հյուսիս-հարավի» ճանապարհային միջանցքի կառուցապատման հետ կապված բազմաթիվ հարցադրումներ կան: «Մենք կարծում ենք, որ անհրաժեշտ է ունենալ այդպիսի ճանապարհ: Հետագայում մեր գործընկերների հետ գտնելու ենք ուղիներ հնարավորինս արագ այդ ճանապարհը կառուցելու և վերջացնելու համար»,-ասաց նա:

Արշակյանի կարծիքով` այդ ճանապարհը ռազմավարական նշանակություն ունի Հայաստանի համար: Հատկապես ջանքեր են գործադրվելու հարավային` լեռնային հատվածում դժվարանցանելի մասում թողունակությունը բարձրացնելու համար:

13/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.23
-0.25
Եվրո (EUR)
440.91
-3.77
Ռուբլի (RUR)
4.8211
+0.0345
Լարի (GEL)
140.46
-0.1
41786
+734
Արծաթ
445.78
-0.54