Բանկերի հաշվետվությունները ցույց են տալիս սպառողների կողմից թվային ալիքների ավելացված օգտագործումը
Շահույթի սեզոնը նոր է սկսվել
Բանկային հաշվետվությունների մեծ քանակի ֆոնին` JPMorgan-ի, Citigroup-ի և Wells Fargo-ի եռամիասնությունը, տվյալների մի քանի կետեր ցույց են տալիս անկայուն միտումներ սպառողների ծախսերի վերաբերյալ հարցերի և մեկնաբանությունների միջև:
Եկամուտների մասին մեկնաբանությունները, համենայն դեպս մինչ այժմ, որոշակի ընդհանուր բնույթ են կրել: Այս բանկերի գործադիր տնօրեններից յուրաքանչյուրը հայտարարել է, որ տեխնոլոգիական ներդրումները դեռևս գտնվում են ճանապարհային քարտեզի վրա: Հենց եկամուտների հավելումներում մենք կարող ենք տեսնել, որ թվային ակտիվ սպառողների և շարժական խողովակներից օգտվողների թվաքանակն աճում է:
Citigroup-ի կոչի մեկնաբանությունում ղեկավարությունը նշել է, որ տարեկան 8% ծախսերի աճի 2%-ը կապված է տեխնոլոգիական ներդրումների հետ՝ շեշտը դնելով տեխնոլոգիական հարթակների համախմբման վրա:
Թվային ընդհանուր և բջջային ալիքների աճ
Citigroup հավելվածները ցույց են տալիս, որ ակտիվ բջջային օգտատերերը տարեկան ավելացել են 12%-ով՝ հասնելով 17 միլիոնի՝ որպես ընդհանուր թվային 24 միլիոն օգտատերերի մաս, որն իր հերթին տարեկան կտրվածքով աճել է 8%-ով: Citi-ն միակ բանկը չէր, որը հասավ թվային օգտատերերի աճի։
Ըստ գործադիր տնօրեն Չարլի Շարֆի մեկնաբանության, եռամսյակի ընթացքում Wells Fargo-ն նախաձեռնել է բրենդավորված թվային փորձ: «Երրորդ եռամսյակում մենք շարունակեցինք գործարկել նոր API-ներ՝ ապահովելով մեր առևտրային և կորպորատիվ հաճախորդներին ավելի ճկունություն և օգնելով նրանց բարձրացնել արդյունավետությունը: Օրինակ՝ մենք գործարկել ենք իրական ժամանակի վճարման նոր API, որը թույլ է տալիս հաճախորդներին թվային հարցումներ ուղարկել վճարողին, որը կարող է հաստատվել՝ հեշտությամբ իրական ժամանակում վարկային փոխանցում ուղարկելու համար», – ասաց Շարֆը:
Այդ նպատակով ընկերությունն իր սեփական փաստաթղթերում նշել է, որ իր բջջային ակտիվ բաժանորդները կազմել են 28.3 միլիոն՝ նախորդ տարվա համեմատ ավելանալով 5%-ով: Թվային ակտիվ բաժանորդների ընդհանուր թիվը նույն ժամանակահատվածում 3%-ով ավելի է եղել՝ հասնելով 33.6 միլիոնի:
Ինչ վերաբերում է JPMorgan-ին, գործադիր տնօրեն Ջեյմի Դայմոնը նշել է, որ տեխնոլոգիաների վրա հիմնված ներդրումները մնացել են «գործարկված», և հավելումները ցույց են տալիս, որ ակտիվ բջջային բաժանորդներն աճել են 10%-ով՝ հասնելով 48.9 միլիոնի; Ակտիվ թվային հաճախորդները տարեկան կտրվածքով 7%-ով ավելի շատ են՝ հասնելով 62 միլիոնից քիչ:
Վերոնշյալ թվերը համընկնում են Կապակցված տնտեսության վերաբերյալ PYMNTS-ի հետազոտության հետ, որը ցույց է տալիս, որ ամբողջ աշխարհում թվային բանկինգը գրավում է սպառողներին գրեթե ամենուր: Տվյալները ցույց են տալիս, որ 11 երկրներում սպառողների 59%-ը զբաղվում է թվային բանկային գործունեությամբ: Սինգապուրը, Իսպանիան և Մեծ Բրիտանիան առանձնանում են միջազգային ասպարեզում, ինչպես մանրամասնված է «Աշխարհի թվային փոխակերպման չափորոշիչում, կապակցված տնտեսությունում»: Մենք նշել ենք այդ զեկույցում, որ «մոբայլ բանքինգի գրավիչ այլընտրանքների առկայությունը բանկային ծառայությունների դիմաց, զուգորդված սմարթֆոնների լայն հասանելիության հետ, խթանում է և՛ ընդունումը, և՛ օգտագործումը»:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։