Walmart-ը և Amazon-ը առաջարկում են վճարման նոր տարբերակներ, քանի որ սպառողները ձգտում են ճկունության
Սպառողները ավելի ու ավելի են ակնկալում, որ կկարողանան վճարել այնպես, ինչպես ցանկանում են. Walmart-ը և Amazon-ը ավելացնում են վճարման նոր տարբերակներ: Walmart-ը համագործակցում է Fiserv-ի հետ՝ իրական ժամանակում բանկային վճարումներ ապահովելու համար, գործարքն անմիջապես արտացոլվում է հաճախորդի բանկային հաշվի մնացորդում:
Սպառողները փնտրում են վճարման տարբերակներ, որոնք թույլ են տալիս ապահով կառավարել իրենց ֆինանսները: Ըստ PYMNTS Intelligence-ի, ֆինանսական դժվարություններ ունեցող սպառողները ավելիա հակված են ձեռք բերել դեբետային, քան վարկային քարտեր: Բացի այդ, սպառողներին հատկապես հետաքրքրում են բանկային վճարման տարբերակները (հայտնի է նաև որպես հաշիվից հաշիվ [A2A]):
Amazon-ը սպառողներին տրամադրում է նաև վճարման ավելի շատ տարբերակներ՝ ինտեգրելով PayPal-ը՝ որպես իր Buy with Prime ծրագրի տարբերակ, որը թույլ է տալիս սպառողներին օգտագործել իրենց Prime անդամակցության առավելությունները:
Այս քայլերն արվում են այն պատճառով, որ սպառողները պահանջում են վճարման եղանակների ավելի մեծ ընտրություն: Սպառողների 70%-ն ասել է, որ իրենց նախընտրած վճարման եղանակի առկայությունը մեծ ազդեցություն ունի գնումներ կատարելու վրա:
Walmart-ի՝ բանկի միջոցով իրական ժամանակում վճարելու և Amazon-ի PayPal-ի ինտեգրումն իր Shop with Prime ծրագրում արտացոլում են աճող միտումը՝ սպառողներին իրենց նախընտրած ֆինանսական գործիքները տրամադրելու համար: Մանրածախ առևտրի նոր դարաշրջանում վճարման եղանակ ընտրելու հնարավորությունը պարզապես առավելություն չէ, այն անհրաժեշտություն է հաճախորդների մրցունակությունն ու հավատարմությունը պահպանելու համար:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։