ԱՄՆ առցանց առևտրականների 45%-ը ցանկանում է մեկ սեղմումով վճարման նոր լուծումներ
Մեկ սեղմումով վճարման լուծումները զբաղեցնում են առաջին տեղը ԱՄՆ առցանց վաճառականների ցանկությունների ցանկում, երբ խոսքը վերաբերում է վճարման տեխնոլոգիաներին:
Համաձայն «PYMNTS Intelligence»-ի և «Mastercard»-ի «PSP-ների դերը վճարման գործընթացում» հետազոտության, այս վաճառականների 45 տոկոսը խնդրել է իրենց վճարային ծառայություններ մատուցողներին (PSP) տրամադրել իրենց այս տեխնոլոգիան՝ դիտարկելով այն որպես փոխակումների ավելացման միջոց։
Մեկ սեղմումով վճարումը ավելացնում է փոխարկումների քանակը
Ըստ հաշվետվության՝ առևտրականները կարծում են, որ մեկ սեղմումով վճարման լուծումները կավելացնեն փոխարկումները՝ արագացնելով վճարումները և բարելավելով հաճախորդների փորձը:
Առևտրականների մոտ 72%-ը փնտրում է տեխնոլոգիա, որն ապահովում է ավելի արագ փոխարկումներ, և այս գործոնը մոտ 18 տոկոսային կետով գերազանցում է երկրորդ կարևորագույն գործոնին՝ գոյություն ունեցող համակարգերին ինտեգրվելու հեշտությանը:
Զեկույցի համաձայն, ԱՄՆ էլեկտրոնային առևտրի 10 առևտրականներից գրեթե 7-ը, ովքեր օգտագործում են գոյություն ունեցող տեխնոլոգիաները, պայքարում են օգտատերերի վճարումների ավելի հարմար փորձի համար։
Սպառողների անցումը մտադրությունից գործողության
MasterCard – ի կողմից վճարման անվտանգությունն արագացնելու և բարելավելու համար առաջարկվող գործիքներից է Click To Pay-ը, որը թույլ է տալիս գնորդներին հրաժարվել քարտի տեղեկատվության ձեռքով մուտքագրումից ՝ դրանով իսկ արագացնելով վճարումը, նվազեցնելով գործարքներից հրաժարվելու հավանականությունը և ավելացնելով փոխարկումները:
Click to Pay-ը կրճատում է վճարումների ժամանակները 50%-ով։
Պատվերների երկարաժամկետ գրանցումը հանգեցնում են վաճառքի կորստի
PayPal-ի մեկ սեղմումով վճարման գործիքը՝ Fastlane-ն, օգնում է վաճառողներին ճանաչել գնորդներին վճարման գործընթացի սկզբում` նրանց էլ.փոստի միջոցով, և կատարել գնումը ընդամենը մեկ սեղմումով:
Bolt-ի վճարումների տեխնոլոգիան նաև ընդգծեց, թե ինչպես մեկ սեղմումով վճարումը կարող է օգնել բարելավել փոխարկումները:
Երբ ընկերությունը մարտին դարձավ Checkout.com-ի «մեկ սեղմումով վճարումների բացառիկ մատակարար», Bolt-ի այն ժամանակվա գործադիր տնօրեն Մաջու Կուրուվիլան մամուլի հաղորդագրության մեջ ասաց. «Մենք օգնում ենք առևտրականներին բարելավել հաճախորդների փորձը և ավելացնել փոխարկումները»:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։