Բանկերի 90%-ը կարծում է, որ հաճախորդները կօգտվեն ակնթարթային վճարումներից
Բազմաթիվ ֆինանսական հաստատություններ շարունակում են տատանվել իրական ժամանակում վճարումներ իրականացնելու հարցում՝ կապված հին համակարգերի արդիականացման, խարդախության ռիսկերի և հաճախորդների պահանջարկի հետ կապված մտահոգությունների հետ: PYMNTS Intelligence-ի զեկույցը ուսումնասիրում է այս խոչընդոտները, ինչպես նաև գործընկերության և սպառողների շահերի վերաիմաստավորման կարևորությունը իրական ժամանակում վճարման լուծումների ավելի մեծ ընդունման համար:
Ըստ The Clearing House-ի, իրական ժամանակի վճարային համակարգերը դանդաղորեն լայն տարածում են ստանում ԱՄՆ ֆինանսական հատվածում, չնայած 2024 թվականի երկրորդ եռամսյակում RTP ցանցում վճարումների ծավալի 7 տոկոս աճին:
Ծախսերի և խարդախության հետ կապված խնդիրներ
Իրական ժամանակում վճարային համակարգերի ներդրման հարցում բանկերի հիմնական խոչընդոտներից մեկը հին ենթակառուցվածքների արդիականացման բարձր արժեքն ու դժվարությունն է: Զեկույցի համաձայն՝ բանկերի 34%-ը կարծում է, որ իրենց հիմնական համակարգերը, որոնցից ոմանք սկիզբ են առել 1970-ականներից, չեն կարող հաղթահարել իրական ժամանակի վճարումների արագությունն ու ծավալը: Եվս 34%-ը մտահոգություն է հայտնել իրենց համակարգերի՝ 24/7 հասանելիությունը պահպանելու ունակության վերաբերյալ, և ընդհատումը կարող է հանգեցնել հաճախորդների դժգոհության:
Խարդախության վերաբերյալ մտահոգությունները նույնպես խոչընդոտում են համակարգի ընդունմանը, երբ ֆինանսական հաստատությունների 36%-ը վստահ չէ, թե ինչպես կառավարել միջոցների վերադարձի հարցումները խարդախ գործարքների իրականացման դեպքում: Ի տարբերություն ավանդական գործարքների, իրական ժամանակում վճարումները հաճախ անշրջելի են: Փորձագետները նշում են, որ push վճարումները ավելի ապահով են, քանի որ դրանք պահանջում են թույլտվություն հաշվի տիրոջից: Բանկերին խրախուսվում է օգտագործել առաջադեմ տեխնոլոգիաներ, ինչպիսիք են արհեստական բանականությունը, խարդախությունը հայտնաբերելու և կանխելու համար:
Գործընկերություն երրորդ կողմերի հետ
Իրական ժամանակում վճարային համակարգերի ներդրման հետ կապված ֆինանսական և գործառնական մարտահրավերները թեթևացնելու համար շատ ՖՀ-ներ դիմում են երրորդ կողմի վճարային ծառայություններ մատուցողներին: Նման համագործակցությունը կարող է օգնել փոքր բանկերին հաղթահարել իրենց համակարգերի արդիականացման հետ կապված տեխնիկական և ֆինանսական խոչընդոտները:
Վառ օրինակ է Frost Bank-ը, որը համագործակցել է Finzly-ի հետ RTP-ի և FedNow ծառայության հնարավորություններն իր առկա ենթակառուցվածքում ինտեգրելու համար: Օգտագործելով Finzly-ի տեխնոլոգիան՝ Frost Bank-ը հաջողությամբ ինտեգրել է իրական ժամանակի վճարումները և ավելի հեշտությամբ ընդլայնել իր համակարգերը՝ օգուտ բերելով ինչպես կորպորատիվ, այնպես էլ մանրածախ հաճախորդներին: Այս գործընկերությունը ցույց է տալիս, թե ինչպես երրորդ կողմի մատակարարները կարող են օգնել ցանկացած չափի հաստատություններին ավելի արդյունավետ կերպով իրական ժամանակում վճարումները բերել շուկա:
Ֆինանսական հաստատությունները թերագնահատում են սպառողների հետաքրքրությունը
Համաձայն Finzly-ի և ԱՄՆ Արագացված վճարումների խորհրդի համատեղ ուսումնասիրության՝ ֆինանսական հաստատությունների 90%-ը կարծում է, որ հաճախորդները օգտվում են ակնթարթային վճարումներից, բայց միայն 65%-ն է հավատում, որ հաճախորդները իրականում կօգտագործեն այդ մեթոդները, եթե առաջարկվեն: Մյուս մարտահրավերն այն է, որ ՖՀ-ների մեծամասնությունը դեռևս չի ապահովում այնպիսի հարթակներ, ինչպիսիք են RTP ցանցը կամ FedNow ծառայությունը, չնայած կորպորատիվ բանկիրների 64%-ը հայտնում է այդ ծառայությունների պահանջարկը:
Իրական ժամանակում վճարումներ իրականացնելու դժկամությունը կարող է պայմանավորված լինել այն մտավախությամբ, որ նման ծառայությունները կարող են ոչնչացնել գոյություն ունեցող եկամուտների հոսքերը. բանկի ղեկավարների 32%-ը հայտնել է այս մտահոգությունը, մինչդեռ փորձագետներն ասում են, որ այս ենթադրությունը հիմնականում անհիմն է: Թեև հաճախորդներին կարող են գրավել բանկերը, որոնք առաջարկում են իրական ժամանակի վճարման լուծումներ, նրանք դժվար թե փոխեն հաստատությունները միայն այս հատկության պատճառով: Ավելին, իրական ժամանակում վճարումներ չտրամադրելը կարող է հաճախորդներին մղել դեպի մրցակիցներ, որոնք առաջարկում են նման հնարավորություններ:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։