Ֆինթեքի ոլորտում գովազդային ծախսերը վերջին 3 տարիների ընթացքում աճել են 45%-ով
Հաղորդվում է, որ FinTech ընկերությունները ուժեղացնում են մարքեթինգը խոշոր քաղաքներում՝ ավելի լայն հաճախորդների բազա ներգրավելու համար:
Այս ընկերություններում գովազդային ծախսերը վերջին երեք տարիների ընթացքում աճել են միջինը ավելի քան 45%-ով, հաղորդում է Bloomberg News-ը հունվարի 5-ին:
Զեկույցում ասվում է, որ 45% ցուցանիշը գալիս է Outfront Media գովազդային ընկերությունից, որի հաճախորդների թվում են մի քանի հայտնի ֆինտեխ ընկերություններ, այդ թվում՝ CashApp, Klarna, PayPal-ը և նրա Venmo գործընկերների բաժինը:
Ըստ Bloomberg-ի, ծախսերի այս աճը տեղի է ունենում այն ժամանակ, երբ ֆինթեք ընկերությունները դառնում են ավելի տարածված օգտվողների շրջանում, և այդ ընկերությունները հիմք են ստեղծում հնարավոր ձեռքբերումների կամ նախնական հանրային առաջարկների (IPO) համար:
«Brex»-ը՝ մեկ այլ FinTech ընկերություն, որը մասնագիտացած է կորպորատիվ քարտերի և ծախսերի կառավարման ոլորտում, նույնպես սկսեց ավելի շատ ծախսել գովազդի վրա, ասվում է զեկույցում՝ իր ուշադրությունը կենտրոնացնելով հաղորդագրությունների վրա, որոնք ուղղված են բոլոր տեսակի և չափերի բիզնեսներին, ոչ միայն ստարտափներին:
Զեկույցում նշվում է, որ ֆինտեխ ընկերությունները բախվում են կարգավորիչների կողմից ավելի մեծ վերահսկողության, մասնավորապես բանկերի հետ իրենց գործընկերության և այնպիսի խնդիրների, ինչպիսիք են թաքնված վճարները: Անցյալ տարի տեղի ունեցավ Synapse Financial Technologies-ի աղմկահարույց փլուզում, ինչը հանգեցրեց խնդիրների ալիքի իր հաճախորդների համար: Ըստ Bloomberg-ի՝ հույս կա, որ Թրամփի նոր վարչակազմի օրոք այս կարգավորիչ ճնշումը կարող է թուլանալ։
FinTech-ի այլ նորություններից. PYMNTS-ը գրել էր այն մասին, թե ինչպես են ֆինանսական տեխնոլոգիաների ընկերությունները և վարկային միությունները (COP) մրցակիցներից վերածվում գործընկերների: Քանի որ սպառողներն ավելի ու ավելի են պահանջում անխափան բանկային ծառայություններ, այդ ընկերությունները միավորվում են՝ միության անդամներին ավելի արդյունավետ և ավելի լավ ծառայություն մատուցելու համար:
Եվ չնայած դժվարություններին, ինչպիսիք են որոշումների դանդաղ կայացումը և անհամատեղելի համակարգերը, PYMNTS Intelligence-ի և Velera-ի զեկույցը ցույց է տալիս, որ այս համագործակցությունները փոխշահավետ են:
Հաշվետվության համաձայն՝ FinTech ընկերությունների 66%-ը վարկային միություններին համարում է հաճախորդ, իսկ 90%-ը՝ որպես համագործակցող։ Բացի այդ, FinTech ընկերությունների 43%-ը ներկայումս վարկային միություններին առաջարկում է ապրանքներ, ներառյալ ինքնասպասարկման լուծումներ և անդամների փորձի բարելավում, ինչը համապատասխանում է թվային ծառայությունների աճող պահանջարկին և վարկային միություններին տալիս է մրցակցային առավելություն խոշոր բանկերի նկատմամբ։
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։