
Ակնթարթային վճարման առաջարկները մեծ ազդեցություն են ունենում փոքր բանկերի վրա
Բանկերը, որոնք հետևում են ավելի արագ վճարումների պահանջարկին, ինչպես սպառողների, այնպես էլ ձեռնարկությունների կողմից, գիտեն, որ նրանք պետք է առաջարկեն իրական ժամանակում վճարումների հնարավորություններ:
Եթե նրանք դա չանեն, ապա կարող են կորցնել հաճախորդներին, ի օգուտ, այլ ֆինանսական հաստատությունների (ՖՀ), որոնք ունեն այդ հնարավորությունները:
The Clearing House-ի հետ համատեղ կազմված PYMNTS Intelligence-ի «Real-Time Readiness: Bridging Gaps in FIs’ Instant Payments Adoption» զեկույցում պարզվել է, որ բանկերը բախվում են մի շարք մարտահրավերների, երբ փորձում են բավարարել իրական ժամանակի վճարման պահանջները: Դրանցից գլխավորը տեխնիկական նկատառումներն են, որոնք հանգեցնում են ծախսերի հետ կապված մտահոգությունների:
Հարցված 270 բանկերի ղեկավարների տվյալները ցույց են տալիս, որ ակնթարթային վճարումներ առաջարկող 10 բանկերից 8-ը հաղորդում են «դրական ազդեցություն» հաճախորդների պահպանման վրա: Բանկերի կողմից խանդավառությամբ ընդունված օգտագործման դեպքերի թվում ֆինանսական հաստատությունների 52%-ը նշել է, որ հաճախորդները գումար են ուղարկել ամսական հաշիվները վճարելու համար, 49%-ը, որ ֆիզիկական անձինք գումար են ուղարկել այլ անձանց, և 41%-ը, որ օգտվողները մարել են վարկերը՝ օգտագործելով ակնթարթային վճարումները:
Ֆինանսական հաստատությունների համար, որոնք արդեն միացված են TCH-ի RTP ցանցին կամ Դաշնային պահուստային համակարգի FedNow ծառայությանը, 10-ից 9-ն ասել է, որ նախատեսում է բարելավել իրենց առաջարկները առաջիկա երեք տարիների ընթացքում: Ֆինանսական հաստատություններից, որոնք չեն առաջարկում ակնթարթային վճարումներ, 10-ից 8-ն ասել է, որ նախատեսում է դրանք ավելացնել առաջիկա երեք տարվա ընթացքում: Վերջին ենթախմբի համար հրատապության զգացում կա, քանի որ շատերը ձգտում են ստանալ ակնթարթային վճարումներ առաջիկա վեցից տասներկու ամիսների ընթացքում:
Այնուամենայնիվ, իրական ժամանակի ցանցերին անցումը հիմնականում խոշոր ֆինանսական հաստատությունների տիրույթն է, որոնք ավելի լավ կադրային ռեսուրսներ և միջոցներ ունեն կապակցման նախաձեռնություններին հատկացնելու համար, քան փոքր ֆինանսական հաստատությունները:
Ընդհանուր առմամբ, 10 ֆինանսական հաստատություններից 7-ը միացված են ակնթարթային վճարման հնարավորություններին: Խոշոր ֆինանսական հաստատությունները, որոնք սահմանվում են որպես 10 միլիարդ դոլարից ավելի ակտիվներ ունեցող բանկեր, վեց անգամ ավելի հավանական է, որ միանան իրական ժամանակի ռելսերին, քան փոքր ֆինանսական հաստատությունները, որոնք ունեն 500 միլիոնից մինչև 2․5 միլիարդ դոլար ակտիվներ: Սա ստիպում է փոքր ֆինանսական հաստատություններին նորամուծություններ կատարել և առաջ շարժվել իրենց ակնթարթային վճարումների ճանապարհային քարտեզներով: Ամենափոքր ֆինանսական հաստատությունների միայն 11․5%-ն է միացված երկու իրական ժամանակի հարթակներին՝ խոշորագույն ֆինանսական հաստատությունների ավելի քան 57%-ի համեմատ:
Մի փոքր ավելի խորանալով՝ հարցված բոլոր ՖՀ-ների գրեթե 35%-ը նշել է, որ իրենց կապի բացակայությունը պայմանավորված է նրանով, որ նրանք զգում են, որ «տեխնիկական ինտեգրումը չափազանց բարդ է», իսկ գրեթե 29%-ը նշել է, որ ինտեգրման ծախսերը չափազանց բարձր են: Սա արտացոլում է մարտահրավերների մի շարք, որոնց բախվում են բանկերը՝ անկախ ակտիվների չափից: Այս խնդիրները, հավանաբար, առավել սուր զգացել են փոքր ֆինանսական հաստատությունների 48․6%-ը, որոնք միացված չեն ոչ RTP-ին, ոչ FedNow-ին:
Ընդհանուր առմամբ, ֆինանսական հաստատությունների 60%-ը նշել է, որ խոշոր բանկերը՝ տարածաշրջանային կամ ազգային, ամենաշատն են շահում ակնթարթային վճարումներ ստանալու հնարավորությունից։ Մինչդեռ մոտ 31%-ը նույնն է ասել փոքր ֆինանսական հաստատությունների մասին, որոնք ներառում են համայնքային բանկերը և վարկային միությունները:
Այնուամենայնիվ, կարող է լինել դրական ազդեցություն, երբ փոքր ՖՀ-ները ուշադրություն են դարձնում իրենց գործընկերներին, որոնք համագործակցում են իրական ժամանակի մեկ կամ երկու ծառայությունների հետ: Նրանցից ավելի քան 63%-ն ասել է, որ ակնթարթային վճարումներ առաջարկելը շատ կամ շատ դրական ազդեցություն է ունեցել իրենց վրա, և հաճախորդներն ավելի հավանական է, որ իրենց հետ կմնան:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։