Ինտերնետը Հայաստանում

USD BUY - 385.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 417.00+0.00 EUR SELL - 424.00-1.00
OIL:  BRENT - 85.03-0.67 WTI - 82.18-0.89
COMEX:  GOLD - 2416.00+0.07 SILVER - 31.03-1.34
COMEX:  PLATINUM - 1014.90-0.04
LME:  ALUMINIUM - 2481.00+0.18 COPPER - 9877.00+0.92
LME:  NICKEL - 16856.00+0.28 TIN - 33695.00-2.80
LME:  LEAD - 2210.00+0.55 ZINC - 2943.00-0.54
FOREX:  USD/JPY - 157.89-0.81 EUR/GBP - 1.0906+0.35
FOREX:  EUR/USD - 1.0906+0.35 GBP/USD - 1.2992+0.67
STOCKS RUS:  RTSI - 1067.47-0.36
STOCKS US: DOW JONES - 40000.90+0.62 NASDAQ - 18398.45+0.63
STOCKS US: S&P 500 - 5615.35+0.55
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41190.68-2.45 TOPIX - 2894.56-1.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18293.38+2.59 SSEC - 2971.30+0.03
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8252.91+0.36 CAC40 - 7724.32+1.27
STOCKS EUR:  DAX - 18748.18+1.15
12/07/2024  CBA:  USD - 388.00-0.45 GBP - 502.89+2.72
12/07/2024  CBA:  EURO - 422.53+1.06
12/07/2024  CBA:  GOLD - 30053.54+275.50 SILVER - 386.90+0.55
Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում – 2015թ. II եռամսյակ
22/10/2015 01:33
Կիսվել

Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում – 2015թ. II եռամսյակ

Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող ընկերությունները հրապարակել են 2015թ.-ի II եռամսյակի գործունեության ամփոփ հաշվետվությունները: Սույն հաշվետվությունների հիման վրա կատարած վերլուծությունների արդյունքում կփորձենք ներկայացնել Հայաստանում Ինտերնետ շուկայի հիմնական միտումները:

Բաժանորդների թիվ

Բաժանորդների թվով առաջատար է մնում Beeline-ը: 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ Beeline-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 148 080, ինչը 2015թ առաջին եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 4 420-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 7 775: Միևնույն ժամանակ, Beeline-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 41 302, ինչը այս տարվա առաջին եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 2 343-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թվի կրճատումը կազմել է 812: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 313 645: Այս ցուցանիշը 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ աճել է 1 918-ով, իսկ անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 11 924 բաժանորդ:

2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում Orange-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) կազմել է 129 593: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ այս ցուցանիշն աճել է 1 044-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ գրանցված աճը կազմել է 20 248: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը կազմել է 269 103: Այս ցուցանիշը այս տարվա առաջին եռամսյակի համանման ցուցանիշից ավել է 8 199-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 14 784:

VivaCell MTS-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 73 515: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ ցուցանիշը նվազել է 2 200-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 11 509 բաժանորդ: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվն այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ նվազել է 32 800-ով և կազմել 1 018 451, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ գրանցված անկումը կազմել է 12 947:

Ucom-ի բաժանորդների թիվն այս տարվա երկրորդ եռամսյակում կազմել է 69 065: 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ ընկերության բաժանորդների թիվն աճել է 1 584-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ աճը կազմել է 8 216:

Rostelecom-ի բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 29 071: Սույն ցուցանիշն այս տարվա առաջին եռամսյակի համանման ցուցանիշը գերազանցում է 1 517-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշն աճել է 11 656-ով:

Interactive-ի բաժանորդների թիվն այս տարվա երկրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 4 749, ինչը 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի ցուցանիշը գերազանցում է 149-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշը՝ 1 447-ով:

Թարմ տվյալների բացակայության պատճառով այսուհետ չենք ներկայացնի ADC-ի և Arminco-ի ցուցանիշները: Դրանք կհաշվարկվեն այլ պրովայդերների հետ միասին: Այլ պրովայդերների բաժանորդների թիվը մեր կողմից գնահատվում է Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների ընդհանուր թվի 2%-ի** շրջակայքում՝ մոտ 10 125:

Այսպիսով, 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների թիվը կազմում է մոտ 505 500, ինչը  մոտ 6.5 հազարով պակաս է քան այս տարվա առաջին եռամսյակի ցուցանիշը և մոտ 20.5 հազարով ավելի, քան 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակում գրանցված ցուցանիշը:

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների ունեցած մասնաբաժիններն ըստ ինտերնետ բաժանորդների քանակի հետևյալն է. 1. Beeline – 37.46% (-0.85 տոկ. կետ 2015թ. I եռ. նկատմամբ), 2. Orange – 25.64% (+0.53), 3. Vivacell-MTS – 14.54% (-0.26), 4. Ucom – 13.66% (+0.48), 5. Rostelecom – 5.75% (+0.37), 6. Interactive – 0.94% (+0.04), Այլ – 2%:

Բջջային ինտերնետ

Բջջային ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) հետևյալն է. 1. Orange – 129 593 (+1 044, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS – 73 515 (-2 200), 3. Beeline – 41 302 (- 2 343): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Orange – 53.02% (+1.17 տոկ. կետ,  2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS – 30.08% (-0.46), 3. Beeline – 16.90% (-0.71):

Բջջային ինտերնետի (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) բաժանորդների ընդհանուր քանակը 244 410 է: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշն նվազել է 3 499-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ, որը կազմել է 7 927 բաժանորդ:

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների բաշխվածությունը հետևյալն է. 1. Vivacell-MTS – 1 018 451 (-32 800, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Beeline – 313 645 (+1 918) , 3. Orange – 269 103 (+8 199): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Vivacell-MTS – 63.60% (-1.13, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Beeline – 19.59% (+0.39), 3. Orange – 16.81% (+0.74):

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների քանակը 1 601 199 է: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշը նվազել է 22 683-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ, որը կազմել է 39 655 բաժանորդ:

Բաժանորդների ակտիվություն

«Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշները ստանալու համար վերցվել են հեռահաղորդակցական ընկերությունների կողմից հրապարակվող «Մեկ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական տրաֆիկ (MOaU, MbOU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների: «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշներն ըստ էության այն ցուցանիշներն են, որոնք անցած մի քանի տարիների ընթացքում ներկայացվում էին «Բիզնես 24»-ի և «Circle.am»-ի կողմից հրապարակվող «Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցներում:

Այսպիսով, «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline – 41.75% (+0.38 տոկ. կետ, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Ucom – 26.18% (+0.54), 3. Orange – 11.81% (-1.16), 4. Rostelecom – 12.72% (+0.86), 5. Vivacell-MTS – 4.78% (-0.24), 6. Interactive – 0.76 (+0.12), 7. Այլ – 2%:

Մասնաբաժին շուկայում՝ ըստ հասույթի

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների բաժանորդներից ստացված հասույթի մասնաբաժինները ստանալու համար վերցվել են հրապարակված «Ծառայությունների վաճառքից մեկ ակտիվ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական հասույթ (ARPU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների:

Այսպիսով, «Բաժանորդներից ստացված հասույթի» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline – 29.94% (-1.59 տոկ. կետ, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Ucom – 25.12% (+0.26), 3. Orange – 18.69% (-1.10), 4. Vivacell-MTS – 13.47% (+4.01), 5. Rostelecom – 9.28% (+0.67), 6. Interactive – 1.5% (+0.67), 7. Այլ – 2%:

12/07/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.00
-0.45
Եվրո (EUR)
422.53
+1.06
Ռուբլի (RUR)
4.41
-0.01
Լարի (GEL)
142.44
-0.24
30053.54
+275.50
Արծաթ
386.90
+0.55