OIL:  BRENT - 79.35+0.00% WTI - 68.65+0.00%
COMEX:  GOLD - 1230.18+0.00% SILVER - 14.58+0.00%
COMEX:  PLATINUM - 828.00 +0.00%
LME:  ALUMINIUM - 2012.50-0.54% COPPER - 6147.00-1.60%
LME:  NICKEL - 12250.00-2.39% TIN - 19130.00-0.49%
LME:  LEAD - 2012.00-0.74% ZINC - 2647.50+1.13%
FOREX:  USD/JPY - 112.5500+0.31% EUR/GBP - 0.8825+0.35%
FOREX:  EUR/USD - 1.1531+0.64% GBP/USD - 1.3072+0.40%
STOCKS RUS:  MICEX - % RTSI - 1126.97 -1.16%
STOCKS US: DOW JONES - 25444.34+0.26% NASDAQ - 7449.03-0.48%
STOCKS US: S&P 500 - 2767.78 -0.04%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 22614.82 +0.37% TOPIX - 1695.31 +0.15%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26153.15 +2.32% SSEC - 2654.88 +4.09%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7049.80+0.32% CAC40 - 5084.66-0.63%
STOCKS EUR:  DAX - 11553.83-0.31%
22/10/2018  CBA:  USD - 484.13 AMD +0.33 GBP - 630.63 AMD +0.24
22/10/2018  CBA:  EURO - 556.80 AMD +2.22
22/10/2018  CBA:  GOLD - 19111.66 AMD +88.47 SILVER - 227.41 AMD +1.64
22/10/2018  CBA:  PLATINUM - 12996.89 AMD +117.74
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում - 2015թ. II եռամսյակ
22-10-2015 01:33 • 18.7K

Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում - 2015թ. II եռամսյակ

Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող ընկերությունները հրապարակել են 2015թ.-ի II եռամսյակի գործունեության ամփոփ հաշվետվությունները: Սույն հաշվետվությունների հիման վրա կատարած վերլուծությունների արդյունքում կփորձենք ներկայացնել Հայաստանում Ինտերնետ շուկայի հիմնական միտումները:

Բաժանորդների թիվ

Բաժանորդների թվով առաջատար է մնում Beeline-ը: 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ Beeline-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 148 080, ինչը 2015թ առաջին եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 4 420-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 7 775: Միևնույն ժամանակ, Beeline-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 41 302, ինչը այս տարվա առաջին եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 2 343-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թվի կրճատումը կազմել է 812: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 313 645: Այս ցուցանիշը 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ աճել է 1 918-ով, իսկ անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 11 924 բաժանորդ:

2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում Orange-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) կազմել է 129 593: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ այս ցուցանիշն աճել է 1 044-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ գրանցված աճը կազմել է 20 248: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը կազմել է 269 103: Այս ցուցանիշը այս տարվա առաջին եռամսյակի համանման ցուցանիշից ավել է 8 199-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 14 784:

VivaCell MTS-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 73 515: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ ցուցանիշը նվազել է 2 200-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 11 509 բաժանորդ: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվն այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ նվազել է 32 800-ով և կազմել 1 018 451, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ գրանցված անկումը կազմել է 12 947:

Ucom-ի բաժանորդների թիվն այս տարվա երկրորդ եռամսյակում կազմել է 69 065: 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ ընկերության բաժանորդների թիվն աճել է 1 584-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ աճը կազմել է 8 216:

Rostelecom-ի բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 29 071: Սույն ցուցանիշն այս տարվա առաջին եռամսյակի համանման ցուցանիշը գերազանցում է 1 517-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշն աճել է 11 656-ով:

Interactive-ի բաժանորդների թիվն այս տարվա երկրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 4 749, ինչը 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի ցուցանիշը գերազանցում է 149-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշը՝ 1 447-ով:

Թարմ տվյալների բացակայության պատճառով այսուհետ չենք ներկայացնի ADC-ի և Arminco-ի ցուցանիշները: Դրանք կհաշվարկվեն այլ պրովայդերների հետ միասին: Այլ պրովայդերների բաժանորդների թիվը մեր կողմից գնահատվում է Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների ընդհանուր թվի 2%-ի** շրջակայքում՝ մոտ 10 125:

Այսպիսով, 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների թիվը կազմում է մոտ 505 500, ինչը  մոտ 6.5 հազարով պակաս է քան այս տարվա առաջին եռամսյակի ցուցանիշը և մոտ 20.5 հազարով ավելի, քան 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակում գրանցված ցուցանիշը:

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների ունեցած մասնաբաժիններն ըստ ինտերնետ բաժանորդների քանակի հետևյալն է. 1. Beeline - 37.46% (-0.85 տոկ. կետ 2015թ. I եռ. նկատմամբ), 2. Orange - 25.64% (+0.53), 3. Vivacell-MTS - 14.54% (-0.26), 4. Ucom - 13.66% (+0.48), 5. Rostelecom - 5.75% (+0.37), 6. Interactive - 0.94% (+0.04), Այլ - 2%:

Բջջային ինտերնետ

Բջջային ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) հետևյալն է. 1. Orange - 129 593 (+1 044, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 73 515 (-2 200), 3. Beeline - 41 302 (- 2 343): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Orange - 53.02% (+1.17 տոկ. կետ,  2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 30.08% (-0.46), 3. Beeline - 16.90% (-0.71):

Բջջային ինտերնետի (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) բաժանորդների ընդհանուր քանակը 244 410 է: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշն նվազել է 3 499-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ, որը կազմել է 7 927 բաժանորդ:

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների բաշխվածությունը հետևյալն է. 1. Vivacell-MTS - 1 018 451 (-32 800, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Beeline - 313 645 (+1 918) , 3. Orange - 269 103 (+8 199): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Vivacell-MTS - 63.60% (-1.13, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Beeline - 19.59% (+0.39), 3. Orange - 16.81% (+0.74):

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների քանակը 1 601 199 է: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշը նվազել է 22 683-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ, որը կազմել է 39 655 բաժանորդ:

Բաժանորդների ակտիվություն

«Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշները ստանալու համար վերցվել են հեռահաղորդակցական ընկերությունների կողմից հրապարակվող «Մեկ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական տրաֆիկ (MOaU, MbOU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների: «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշներն ըստ էության այն ցուցանիշներն են, որոնք անցած մի քանի տարիների ընթացքում ներկայացվում էին «Բիզնես 24»-ի և «Circle.am»-ի կողմից հրապարակվող «Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցներում:

Այսպիսով, «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline - 41.75% (+0.38 տոկ. կետ, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Ucom - 26.18% (+0.54), 3. Orange - 11.81% (-1.16), 4. Rostelecom - 12.72% (+0.86), 5. Vivacell-MTS - 4.78% (-0.24), 6. Interactive - 0.76 (+0.12), 7. Այլ - 2%:

Մասնաբաժին շուկայում՝ ըստ հասույթի

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների բաժանորդներից ստացված հասույթի մասնաբաժինները ստանալու համար վերցվել են հրապարակված «Ծառայությունների վաճառքից մեկ ակտիվ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական հասույթ (ARPU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների:

Այսպիսով, «Բաժանորդներից ստացված հասույթի» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline - 29.94% (-1.59 տոկ. կետ, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Ucom - 25.12% (+0.26), 3. Orange - 18.69% (-1.10), 4. Vivacell-MTS - 13.47% (+4.01), 5. Rostelecom - 9.28% (+0.67), 6. Interactive - 1.5% (+0.67), 7. Այլ - 2%:

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Ամրակցված ինտերնետի բաժանորդներ
Q3 2017 / Q2 2016-ի համեմատ
1. Beeline 142,365 / +2,038
2. Ucom 91,178 / +9,643
3. Rostelecom 43,762 / +6,790
4. Other* 10,000 / +0
- Total 287,305 / +12,630
Մասնաբաժիններ (%)
1. Beeline 49.55% / -1.54
2. Ucom 31.74% / +2.05
3. Rostelecom 15.23% / +1.77
4. Other* 3.48% / -0.32
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 1,436,484 / +104,514
2. Beeline 472,935 / +57,780
3. Ucom 424,744 / +33,651
- Total 2,334,163 / +195,945
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 61.54% / -0.75
2. Beeline 20.26% / +0.85
3. Ucom 18.20 / -0.09
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ. Միայն հեռախոսով օգտվողներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 1,366,895 / +107,293
2. Beeline 403,673 / +38,631
3. Ucom 294,043 / +27,609
- Total 2,064,611 / +173,533
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 66.21% / -0.40
2. Beeline 19.55% / +0.25
3. Ucom 14.24% / +0.15
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ. Բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 130,701 / +6,042
2. Vivacell-MTS 69,589 / -2,779
3. Beeline 69,262 / +19,149
4. Total 269,552 / +22,412
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 48.49% / -1.95
2. Vivacell-MTS 25.82% / -3.47
3. Beeline 25.70% / +5.42
Բաժանորդների թիվ. Բացառությամբ հեռախոսով օգտվող շարժական բաժանորդների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 221,879 / +15,685
2. Beeline 211,627 / +21,187
3. Vivacell-MTS 69,589 / -2,779
4. Rostelecom 43,762 / +6,790
5. Other* 10,000 / +0
6. Total 556,857 / +35,057
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 39.84% / +0.33
2. Beeline 38.00% / +1.50
3. Vivacell-MTS 12.50% / -1.37
4. Rostelecom 7.86% / +0.78
5. Other* (1.8%) 1.8% / -0.2
Բաժանորդների ակտիվություն. Ամրակցված ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Beeline 46.69% / +0.3
2. Ucom 30.09% / -0.63
3. Rostelecom 19.57% / +1.89
4. Other (2%) 3.64%
MOaU, MbOU (mb)
1. Rostelecom 80,972 / +5,096
2. Ucom 59,771 / -93
3. Beeline 59,398 / +6,940
Բաժանորդների ակտիվություն. Շարժական ինտերնետ՝ բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 62.68% / +6.90
2. Vivacell-MTS 25.26% / -4.94
3. Beeline 12.06% / -1.96
MOaU, MbOU (mb)
1. Ucom 19,014 / +2,569
2. Vivacell-MTS 14,392 / -947
3. Beeline 6,903 / -3,380
Հասույթ. Ամրակցված ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Ucom 2,006,193 / +159,005
2. Beeline 1,508,266 / -193,817
3. Rostelecom 1,024,786 / +78,022
4. Other* 163,691 / -19,684
- Total 4,702,936 / -126,271
- Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 42.66% / +4.41
2. Beeline 32.07% / -3.17
3. Rostelecom 21.79% / +2.19
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Vivacell-MTS 4,130,586 / +915,267
2. Ucom 1,499,091 / +68,339
3. Beeline 1,116,585 / +256,145
- Total 6,746,262 / +1,239,751
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 61.23% / +2.84
2. Ucom 22.22% / -3.76
3. Beeline 16.55 / +0.93
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ՝ միայն հեռախոսով օգտվողներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 3,595,403 / +923,669
2. Beeline 898,472 / +206,578
3. Ucom 455,612 / +67,680
- Total 4,949,487 / +1,197,927
- Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 72.64% / +1.43
2. Beeline 18.15% / -0.29
3. Ucom 9.21% / -1.14
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ՝ բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Ucom 1,043,479 / +659
2. Vivacell-MTS 535,183 / -8,402
3. Beeline 898,472 / +49,567
4. Total 1,796,775 / +41,824
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 58.08% / -1.35
2. Vivacell-MTS 29.79% / -1.19
3. Beeline 12.14% / +2.54
(*) մոտավոր գնահատական