PEPSI-Ի ՇԱՀՈՒՅԹԸ ՆՎԱԶԵԼ Է 2%-ՈՎ
Հյութերի և ոչ ալկոհոլային ըմպելիքների աշխարհի առաջատարներից մեկի` Pepsico ընկերության հրապարակած հաշվետվության համաձայն այս տարվա երկրորդ եռամսյակի արդյունքում անցյալ տարվա նույն ժամանակաշրջանի հետ համեմատած ընկերության շահույթը կրճատվել է 2%-ով և կազմել 1.66 միլիարդ դոլար, իսկ վաճառքների ծավալի կրճատումը կազմել է 3%:
Ճգնաժամի պայմաններում ընկերությունը որդեգրել է գնագոյացման նոր ռազմավարություն և խստացրել է ծախսերի վերահսկողության գործընթացը: Pepsico-ն նաև ընդլայնել է արտադրանքի տեսականին: Գնային քաղաքականության մեջ Pepsico-ն որոշ դեպքերում բարձրացրել է գները, իսկ որոշ դեպքերում էլ նախկին գնով ավելի մեծ քանակի հյութեր ձեռք բերելու հնարավորություն է տվել: