ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՏՆԵՐԸ ԱՄՆ-ՈՒՄ ԻՋԵՑՆՈՒՄ ԵՆ ԳՆԵՐԸ
Ամերիկյան The Wall Street Journal պարբերականը գրում է, որ եվրոպական նորաձևության տները (Chanel, Versace,…) պատրաստվում են ԱՄՆ-ում 8-10%-ով իջեցնել իրենց ապրանքների գները: Այս ամենը բացատրվում է դոլարի նկատմամբ եվրոյի բարձր փոխարժեքով:
Պատահակ չէ, որ գների իջեցման մասին հայտնվում է հիմա, քանի որ ֆինանսական ճգնաժամը առաջին հերթին հարվածում է հենց վերոնշյալ նորաձևության տների հաճախորդներին: Ամեն դեպքում վերլուծաբանները գտնում են, որ էլիտար ապրանքատեսակների գների իջեցումը վտանգավոր քայլ է և կարող է ազդել ընկերությունների իմիջի վրա:
Սակայն բոլոր ընկերությունները չէ, որ իջեցնում են գները: Louis Vuitton-ը դեռևս պահում է դրանք և ավելի տարվա սկզբից ընկերության խանութներում որոշ ապրանքատեսակներ թանկացել են 10%-ով: