ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ԾԱԽՍԵՐԸ ԱՄՆ-ՈՒՄ ՆՎԱԶԵԼ ԵՆ 3.8%-ՈՎ
Ամերիկյան The Wall Street Journal-ը գրում է, որ 2008թ.-ին ԱՄՆ կատարված գովազդային ծախսերը 2007թ.-ի ցուցանիշների հետ համեմատած նվազել են 172.5 միլիարդ դոլարով և սա չնայած այն բանին, որ այս տարի տեղի են ունեցել օլիմպիադան և ԱՄՆ նախագահական ընտրությունները:
Վերլուծաբանները 2009թ.-ին կանխատեսում են անկում 6.2%-ով կամ 161.8 միլիարդ դոլարով: Սույն անկման հիմնական պատճառը ֆինանսատնտեսական ճգնաժամն է, որի պատճառով խոշոր ընկերությունները զգալիորեն կրճատում են իրենց գովազդային ծախսերը: Մասնավորապես General Motors ավտոընկերությունը իր գովազդային բյուջեն պատրաստվում է կրճատել 20%-ով:
Որոշ մասնագետների կարծիքով ճգնաժամը խթանել է ինտերնետային գովազդը, սակայն WPP PLC կազմակեպության վերլուծության մեջ ասվում է, որ ինտերնետային գովազդը կկազմի ընդհանուր գովազդային շուկայի 5%-ը, նշենք որ ավելի վաղ մասնագետները կանխատեսում էին 16%:
Այս ամենի հետևանքով գովադային ընկերությունները արդեն սկսում են կրճատումներ կատարել: Մասնավորապես Omnicom Group ընկերությունը պատրաստվում է աշխատանքից ազատել իր 70 հազարի հասնող աշխատակիցների 5%-ին: