Աշխարհ

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 392.50+0.50
EUR BUY - 438.50-1.50 EUR SELL - 443.00-2.00
OIL:  BRENT - 64.46-0.89 WTI - 61.10-0.99
COMEX:  GOLD - 3298.00+1.65 SILVER - 32.40+0.43
COMEX:  PLATINUM - 969.30+1.13
LME:  ALUMINIUM - 2375.00+0.04 COPPER - 9164.00-0.25
LME:  NICKEL - 15558.00+1.64 TIN - 31049.00-0.74
LME:  LEAD - 1914.50-0.10 ZINC - 2615.00-0.80
FOREX:  USD/JPY - 142.53-0.44 EUR/GBP - 1.1335-0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.1335-0.11 GBP/USD - 1.3258+0.48
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40368.96-0.38 NASDAQ - 16823.17-0.05
STOCKS US: S&P 500 - 5396.63-0.17
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33920.40-1.01 TOPIX - 2498.03-0.61
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21056.98-1.91 SSEC - 3276.00+0.26
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8249.12+1.41 CAC40 - 7335.40+0.86
STOCKS EUR:  DAX - 21253.70+1.43
16/04/2025  CBA:  USD - 391.27+0.59 GBP - 518.90+1.60
16/04/2025  CBA:  EURO - 444.48+1.37
16/04/2025  CBA:  GOLD - 40501.00+254.00 SILVER - 406.45+1.05
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010
03/05/2010 19:26
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010

ժամանակակից պայմաններում յուրաքանչյուր ընկերության գործունեության արդյունավետությունը զգալիորեն պայմանավորված է այդ ընկերւթյան բրենդի ճանաչվածությամբ: Հայտնի և սիրելի բրենդը ցանկացած ընկերության համար ապահովում է նոր հնարավորություններ` դառնալով մրցակցային առավելություն: Եվ եթե որևէ ընկերություն ընդգրկվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակում, ապա դա խոսում է տվյալ ընկերության հաջողակ լինելու մասին:

2010 թվականի աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակը գլխավորում է ամերիկյան ինտերնետային հսկա ընկերություն ներկայացնող Google ապրանքային նշանը: Վերջինիս արժեքը վերջին մեկ տարվա ընթացքում աճել է շուրջ 14%-ով և ներկայումս գնահատվում է 14,260 մլն դոլար:

Ամենաթանկ բրենդների առաջին եռյակում են հայտնվել նաև IBM և Apple ապրանքային նշանները, որոնք գնահատվում են համապատասխանաբար 86,383 մլն դոլար  և 83,153 մլն դոլար: 2009 թվականի համեմատությամբ IBM ապրանքային նշանի արժեքը բարձրացել է 30%-ով, իսկ  Apple-ի արժեքը` 32%-ով:

Այս տարվա ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակում են նաև Microsoft (76,344 մլն դոլար), Coca-Cola (67,983 մլն դոլար) և Mcdonald`s (66,005 մլն դոլար) ապրանքային նշանները, որոնք հայտնվել են աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի համապատասխանաբար չորրորդ, հինգերորդ և վեցերորդ տեղերում: Նշենք, որ այս տարի նախորդ տարվա համեմատությամբ Microsoft ապրանքային նշանը պահպանել է իր արժեքը նույն մակարդակում, մինչդեռ Coca-Cola-ի արժեքը բարձրացել է 1%-ով, իսկ Mcdonald`s բրենդի արժեքը 1%-ով նավազել է:

2010 թվականի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100  աղյուսակի յոթերորդ տեղում է Marlboro ապրանքային նշանը (57,047 մլն դոլար), որին հաջորդում են համապատասխանաբար China mobil (52,616 մլն դոլար) և General electric (45,054 մլն դոլար) ապրանքային նշանները: Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակը եզրափակում է Vodafone ապրանքանիշը (44,404 մլն դոլար):

Հատկանշական է, որ աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի առաջին տասնյակում ընդգրկված հայտնի ապրանքային նշանները, բացառությամբ, իհարկե, China mobil-ի և Vodafone-ի, ներկայացնում են ամերիկյան ընկերություններ:

 

16/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.27
+0.59
Եվրո (EUR)
444.48
+1.37
Ռուբլի (RUR)
4.74
-0.02
Լարի (GEL)
142.15
+0.21
40501.00
+254.00
Արծաթ
406.45
+1.05