Աշխարհ

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.50
EUR BUY - 437.00-1.00 EUR SELL - 440.00-1.00
OIL:  BRENT - 63.77-1.01 WTI - 59.86-1.04
COMEX:  GOLD - 3980.30+1.02 SILVER - 47.86+1.55
COMEX:  PLATINUM - 1565.20+1.51
LME:  ALUMINIUM - 2850.00-1.18 COPPER - 10697.50-1.75
LME:  NICKEL - 15035.00-1.25 TIN - 35649.00-1.21
LME:  LEAD - 2020.00+0.15 ZINC - 3043.00-0.41
FOREX:  USD/JPY - 153.95+0.39 EUR/GBP - 1.1506+0.17
FOREX:  EUR/USD - 1.1506+0.17 GBP/USD - 1.306+0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 988.12-1.32
STOCKS US: DOW JONES - 47311.00+0.48 NASDAQ - 23499.80+0.65
STOCKS US: S&P 500 - 6796.29+0.37
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50883.68+1.34 TOPIX - 3313.45+1.38
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26485.90+2.12 SSEC - 4007.76+0.97
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9777.08+0.64 CAC40 - 8074.23+0.08
STOCKS EUR:  DAX - 24049.74+0.42
06/11/2025  CBA:  USD - 382.48-0.09 GBP - 500.28+1.94
06/11/2025  CBA:  EURO - 440.27+0.93
06/11/2025  CBA:  GOLD - 48797+199 SILVER - 585.46-1.98
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010
03/05/2010 19:26
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010

ժամանակակից պայմաններում յուրաքանչյուր ընկերության գործունեության արդյունավետությունը զգալիորեն պայմանավորված է այդ ընկերւթյան բրենդի ճանաչվածությամբ: Հայտնի և սիրելի բրենդը ցանկացած ընկերության համար ապահովում է նոր հնարավորություններ` դառնալով մրցակցային առավելություն: Եվ եթե որևէ ընկերություն ընդգրկվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակում, ապա դա խոսում է տվյալ ընկերության հաջողակ լինելու մասին:

2010 թվականի աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակը գլխավորում է ամերիկյան ինտերնետային հսկա ընկերություն ներկայացնող Google ապրանքային նշանը: Վերջինիս արժեքը վերջին մեկ տարվա ընթացքում աճել է շուրջ 14%-ով և ներկայումս գնահատվում է 14,260 մլն դոլար:

Ամենաթանկ բրենդների առաջին եռյակում են հայտնվել նաև IBM և Apple ապրանքային նշանները, որոնք գնահատվում են համապատասխանաբար 86,383 մլն դոլար  և 83,153 մլն դոլար: 2009 թվականի համեմատությամբ IBM ապրանքային նշանի արժեքը բարձրացել է 30%-ով, իսկ  Apple-ի արժեքը` 32%-ով:

Այս տարվա ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակում են նաև Microsoft (76,344 մլն դոլար), Coca-Cola (67,983 մլն դոլար) և Mcdonald`s (66,005 մլն դոլար) ապրանքային նշանները, որոնք հայտնվել են աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի համապատասխանաբար չորրորդ, հինգերորդ և վեցերորդ տեղերում: Նշենք, որ այս տարի նախորդ տարվա համեմատությամբ Microsoft ապրանքային նշանը պահպանել է իր արժեքը նույն մակարդակում, մինչդեռ Coca-Cola-ի արժեքը բարձրացել է 1%-ով, իսկ Mcdonald`s բրենդի արժեքը 1%-ով նավազել է:

2010 թվականի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100  աղյուսակի յոթերորդ տեղում է Marlboro ապրանքային նշանը (57,047 մլն դոլար), որին հաջորդում են համապատասխանաբար China mobil (52,616 մլն դոլար) և General electric (45,054 մլն դոլար) ապրանքային նշանները: Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակը եզրափակում է Vodafone ապրանքանիշը (44,404 մլն դոլար):

Հատկանշական է, որ աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի առաջին տասնյակում ընդգրկված հայտնի ապրանքային նշանները, բացառությամբ, իհարկե, China mobil-ի և Vodafone-ի, ներկայացնում են ամերիկյան ընկերություններ:

 

06/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.48
-0.09
Եվրո (EUR)
440.27
+0.93
Ռուբլի (RUR)
4.7307
+0.0274
Լարի (GEL)
141.4
+0.16
48797
+199
Արծաթ
585.46
-1.98