Աշխարհ

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 445.50+1.50 EUR SELL - 449.00+1.50
OIL:  BRENT - 60.90-2.50 WTI - 57.30-2.63
COMEX:  GOLD - 4377.70+3.05 SILVER - 53.40+1.91
COMEX:  PLATINUM - 1741.60+2.64
LME:  ALUMINIUM - 2748.00-1.80 COPPER - 10518.00-3.22
LME:  NICKEL - 15280.00-1.37 TIN - 36173.00-2.39
LME:  LEAD - 2020.50-0.47 ZINC - 3001.50-0.30
FOREX:  USD/JPY - 150.01-0.58 EUR/GBP - 1.1705+0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1705+0.37 GBP/USD - 1.3445+0.19
STOCKS RUS:  RTSI - 1038.78+2.14
STOCKS US: DOW JONES - 45952.24-0.65 NASDAQ - 22562.54-0.47
STOCKS US: S&P 500 - 6629.07-0.63
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 47582.15-1.44 TOPIX - 3170.44-1.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25247.10-2.48 SSEC - 3839.76-1.95
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9436.09+0.12 CAC40 - 8188.59+1.38
STOCKS EUR:  DAX - 24272.19+0.38
17/10/2025  CBA:  USD - 382.59+0.11 GBP - 513.89+0.22
17/10/2025  CBA:  EURO - 447.25+1.47
17/10/2025  CBA:  GOLD - 52424+720 SILVER - 652.18+5.54
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010
03/05/2010 19:26
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010

ժամանակակից պայմաններում յուրաքանչյուր ընկերության գործունեության արդյունավետությունը զգալիորեն պայմանավորված է այդ ընկերւթյան բրենդի ճանաչվածությամբ: Հայտնի և սիրելի բրենդը ցանկացած ընկերության համար ապահովում է նոր հնարավորություններ` դառնալով մրցակցային առավելություն: Եվ եթե որևէ ընկերություն ընդգրկվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակում, ապա դա խոսում է տվյալ ընկերության հաջողակ լինելու մասին:

2010 թվականի աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակը գլխավորում է ամերիկյան ինտերնետային հսկա ընկերություն ներկայացնող Google ապրանքային նշանը: Վերջինիս արժեքը վերջին մեկ տարվա ընթացքում աճել է շուրջ 14%-ով և ներկայումս գնահատվում է 14,260 մլն դոլար:

Ամենաթանկ բրենդների առաջին եռյակում են հայտնվել նաև IBM և Apple ապրանքային նշանները, որոնք գնահատվում են համապատասխանաբար 86,383 մլն դոլար  և 83,153 մլն դոլար: 2009 թվականի համեմատությամբ IBM ապրանքային նշանի արժեքը բարձրացել է 30%-ով, իսկ  Apple-ի արժեքը` 32%-ով:

Այս տարվա ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակում են նաև Microsoft (76,344 մլն դոլար), Coca-Cola (67,983 մլն դոլար) և Mcdonald`s (66,005 մլն դոլար) ապրանքային նշանները, որոնք հայտնվել են աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի համապատասխանաբար չորրորդ, հինգերորդ և վեցերորդ տեղերում: Նշենք, որ այս տարի նախորդ տարվա համեմատությամբ Microsoft ապրանքային նշանը պահպանել է իր արժեքը նույն մակարդակում, մինչդեռ Coca-Cola-ի արժեքը բարձրացել է 1%-ով, իսկ Mcdonald`s բրենդի արժեքը 1%-ով նավազել է:

2010 թվականի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100  աղյուսակի յոթերորդ տեղում է Marlboro ապրանքային նշանը (57,047 մլն դոլար), որին հաջորդում են համապատասխանաբար China mobil (52,616 մլն դոլար) և General electric (45,054 մլն դոլար) ապրանքային նշանները: Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակը եզրափակում է Vodafone ապրանքանիշը (44,404 մլն դոլար):

Հատկանշական է, որ աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի առաջին տասնյակում ընդգրկված հայտնի ապրանքային նշանները, բացառությամբ, իհարկե, China mobil-ի և Vodafone-ի, ներկայացնում են ամերիկյան ընկերություններ:

 

17/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.59
+0.11
Եվրո (EUR)
447.25
+1.47
Ռուբլի (RUR)
4.7094
-0.1205
Լարի (GEL)
141.36
+0.17
52424
+720
Արծաթ
652.18
+5.54