ԻՆՏԵՐՆԵՏԱՅԻՆ ԱՌԵՎՏՐԻ ԾԱՎԱԼԸ ՉԻՆԱՍՏԱՆՈՒՄ ԿԱԶՄԵԼ Է 440 ՄԼՐԴ ԴՈԼԱՐ
Չինաստանում ինտերնետային առևտրի ընդհանուր ծավալը 2008թ. աճել է 43%-ով և կազմել 440 մլրդ դոլար: Համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամը չինական ընկերություններին նոր հնարավորություններ է տալիս ինտերնետային առևտրի միջոցով ապահովել վաճառքի ծավալների աճ: Չինական այն ընկերությունները, որոնք կիառում են ժամանակակից տեխնոլոգիաները և օn-line համակարգով վաճառում իրենց արտադրանքը, կարողացել են ապահովել իրենց գործունեությունը բնութագրող հիմնական տնտեսական ցուցանիշներ աճ, իսկ այն ընկերությունները, որոնք չեն վաճառում իրենց արտադրանքը օn-line համակարգի միջոցով, գրանցել են հիմնական տնտեսական ցուցանիշների անկում: Մասնավորապես 2007թ. օn-line առևտրով չզբաղվող ընկերությունների 84.2%-ը հայտնվել է ծանր տնտեսական իրավիճակում, իսկ օn-line առևտրով զբաղվող ընկերությունների միայն 16.8% է ունեցել ֆինանսական խնդիրներ: