MCDONALD’S-Ն ԱՌԱՎԵԼ ՄԵԾ ՊԱՀԱՆՋԱՐԿ ՈՒՆԻ ԵՎՐՈՊԱՅՈՒՄ
Մայիս ամսվա ընթացքում McDonald’s-ի վաճառքի ծավալները միայն ԱՄՆ-ում աճել են 3,4%-ով, Եվրոպայում` 5,7%-ով, Ասիա-խաղաօվկիանոսյան տարածաշրջանում` 3,8%-ով: Հատկանշական է, որ ֆինանսական տարվա համար McDonald’s ռեստորանային ցանցը կանխատեսում է ֆինանսական ցուցանիշների անկում`պայմանավորված առավելապես եվրոպական միացյալ արժույթի փոխարժեքի տատանմամբ: Ընկերության հասույթի զգալի մասն ապահովում է եվրոպական տարածաշրջանը:
Նշենք, որ ճգնաժամի պայմաններում, սպառողական պահանջարկի կրճատմամբ պայմանավորված, McDonald’s ընկերությունը վերանայել էր մատուցվող ծառայությունները և ճաշացանկը` դրանք առավել համապատասխանեցնելով սպառողնական ծախսերի ներկայիս մակարդակին: