PUMA-Ն ԳՐԱՆՑԵԼ Է ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ 2,1% ԱՆԿՈՒՄ
Սպորտային հագուստ և այլ պարագաներ արտադրող գերմանական հանրահայտ Puma AG ընկերությունն ամփոփել է 2010 թվականի առաջին եռամսյակի իր գործունեության արդյունքները: Հրապարակած ֆինանսական հաշվետվության համաձայն հաշվետու ամիսներին նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ ընկերությունը գրանցել է զուտ շահույթի 15 անգամ աճ: Ընթացիկ տարվա հունվար-մարտ ամիսների արդյունքներով ընկերության զուտ շահույթը կազմել է 83,1 մլն եվրո:
Հրապարակած տվյալների համաձայն հաշվետու եռամսյակում նախորդ տարվա համապատասխան ժամանակահատվածի համեմատությամբ Puma ընկերության վաճառքի համախառն ծավալները կրճատվել են 2,1%-ով և կազմել 683,1 մլն եվրո: Հատկանշական է, որ հաշվետու ամիսներին ընկերությունը գրանցել է վաճառքի ծավալների անկում ասիական և եվրոպական շուկաներում` շուրջ 8%-ով, մինչդեռ ԱՄՆ-ում ընկերությունն ապահովել է վաճառքի ծավալների 10% աճ: