ՃԱՊՈՆԱԿԱՆ TOYOTA ԵՎ HONDA ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՊԱՀՈՎԵԼ ԵՆ ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ ԱՃ
Ճապոնական խոշոր ավտոարտադրող Toyota և Honda ընկերությունները հրապարակել են ընթացիկ տարվա օգոստոսին ԱՄՆ-ում իրենց վաճառքի ծավալների վերաբերյալ վիճակագրական տվյալներ, որոնց համաձայն հաշվետու ամսվա ընթացքում նախորդ տարվա համապատասխան ամսվա համեմատությամբ Toyota ըկերության վաճառքի ծավալներն աճել են 6.4%-ով, իսկ Honda ընկերության վաճառքի ծավալները` 9.9%-ով: Նշենք նաև, որ իրենց վաճառքի ծավալների վերաբերյալ տվյալներ են հրապարակել նաև ամերիկյան Ford և հարավկորեական Hyundai ընկերությունները: Այս տվյալների համաձայն ընթացիկ տարվա օգոստոսին նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ Ford-ի վաճառքի ծավալներն աճել են 17.2%-ով, իսկ վաճառքի ծավալների առավելագույն աճ ապահովել է Hyundai ընկերությունը: Հաշվետու ամսվա ընթացքում Hyundai ընկերության վաճառքի ծավալնեերն աճել են շուրջ 47%-ով:
Վերլուծաբանների գնահատմամբ օգոստոս ամսվա ընթացքում ավտոարտադրող ընկերությունների վաճառքի ծավալների աճը մեծապես պայմանավորված է կառավարության կողմից իրականացվող ծրագրերով, և մասնավորապես «Կանխիկ փող հին մեքենաների դիմաց» ծրագրով: Նշենք, որ այս ծրագրի շրջանակներում, որի իրականացման համար ԱՄՆ կառավարությունը տրամադրել էր շուրջ 3 մլրդ դոլար, հին մեքենաների սեփականատերերը կարողացան ձեռք բերել նոր մեքենաներ:
Նշենք նաև, որ ընթացիկ տարվա օգոստոսին նախորդ տարվա նույն ամսվա համեմատությամբ GM ընկերության վաճառքի ծավալները կրճատվել են 20%-ով, իսկ Chrysler ընկերության վաճառքի ծավալները` 15%-ով: