ԱՄՆ-Ն ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՄԵՆԱԳՐԱՎԻՉ ԲՐԵՆԴՆ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ
Աշխարհի խոշոր հետազոտական ընկերությունից մեկը` GfK Group-ը, որը զբաղվում է միջազգային համակրության ինդեքսի (Nation Brand Index) հաշվարկմամբ, հրապարակել է իր ամենամյա հետազոտության արդյունքները, որոնց համաձայն ԱՄՆ-ն ճանաչվել է 2009 թվականի ամենագրավիչ ապրանքանիշն (բրենդ) աշխարհում: Հետազոտության հեղինակները նշում են, որ ԱՄՆ-ն հայտնվել է աշխարհի ամենագրավիչ բրենդների վարկանիշային ցուցակի առաջին հորիզոնականում շնորհիվ երկրում նոր կառավարության ձևավորման: Նշենք, որ անցյալ տարվա արդյունքներով ԱՄՆ-ն այս ցուցակում յոթերորդն էր:
Միջազգային հանրության գնահատմամբ ամենագրավիչ բրենդների վարկանիշային ցուցակի առաջին հնգյակում են հայտնվել նաև Ֆրանսիան, Գերմանիան, Մեծ Բրիտանիան և Ճապոնիան:
Ինդեքսի հաշվարկան ժամանակ հարցումներ են անցկացվել աշխարհի շուրջ 50 երկրներում և դիտարկվել են վեց հիմնական ցուցանիշներ` արտահանվող ապրանքային նշանների ճանաչվածությունը, կառավարության գործունեության գնահատականը, մշակութային ժառանգությունը, ներդրումային գրավչությունը, միգրանտների համար ստեղծված պայմանները և ազգային ինքորոշումը: