2009Թ-ԻՆ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ԾԱԽՍԵՐԸ ԿՐՃԱՏՎԵԼ ԵՆ 12,3%-ՈՎ
2009 թվականի ընթացքում ԱՄՆ-ում գովազդի վրա կատարված ծախսերը նախորդ տարվա համեմատությամբ կրճատվել են 12,3%-ով: Մարքեթինգային հետազոտությունների Kantar Media ընկերության տվյալների համաձայն հաշվետու մեկ տարվա ընթացքում ԱՄՆ-ում գովազդի տեղադրման և տարածման նպատակով ծախսվել է շուրջ 125 մլրդ դոլար:
Գովազդային գործունեության տեսանկյունից առավել մեծ անկում գրանցվել է ռադիոգովազդի (ավելի քան 20%) և տպագրվող գովազդի (17,4%) ոլորտներում, մինչդեռ հեռուստագովազդից ստացվող հասույթն այս ժամանակահատվածում կրճատվել է 9,5%-ով, իսկ արտաքին գովազդի ոլորտում անկումը կազմել է 13,2%:
Միակ ոլորտը, որտեղ գովազդի ուղղությամբ կատարվող ծախսերն աճել են, դա ինտերնետային գովազդն է: Այստեղ ամերիկյան ընկերությունների գովազդային ծախսերը 2008 թվականի համեմատությամբ աճել են 7,3%-ով:
Նշենք նաև, որ այս մեկ տարվա արդյունքներով ամերիկյան խոշոր գովազդատու ընկերություններ են ճանաչվել Procter & Gamble (2,714 մլրդ դոլար), Verizon Communications (2,238 մլրդ դոլար) և General Motors (2,197 մլրդ դոլար) ընկերությունները: