Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.00+0.00
EUR BUY - 439.50+0.50 EUR SELL - 444.00+1.00
OIL:  BRENT - 63.21+0.29 WTI - 59.41+0.37
COMEX:  GOLD - 4219.20-0.78 SILVER - 56.97-0.35
COMEX:  PLATINUM - 1660.90-2.98
LME:  ALUMINIUM - 2868.00+2.94 COPPER - 11189.00+3.82
LME:  NICKEL - 14829.00+2.59 TIN - 39161.00+6.14
LME:  LEAD - 1980.50-0.25 ZINC - 3055.50+2.22
FOREX:  USD/JPY - 155.6+0.35 EUR/GBP - 1.1609-0.15
FOREX:  EUR/USD - 1.1609-0.15 GBP/USD - 1.3213-0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 1089.33+1.07
STOCKS US: DOW JONES - 47289.33-0.90 NASDAQ - 23275.92-0.38
STOCKS US: S&P 500 - 6812.63-0.53
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49303.45+0.00 TOPIX - 3341.06+0.08
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26095.05+0.24 SSEC - 3897.71-0.42
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9702.53-0.18 CAC40 - 8097.00-0.32
STOCKS EUR:  DAX - 23589.44-1.04
02/12/2025  CBA:  USD - 381.24+0.05 GBP - 502.97-1.19
02/12/2025  CBA:  EURO - 442.43-0.78
02/12/2025  CBA:  GOLD - 51956+592 SILVER - 704.66+43.96
Առցանց գնումների առանձնահատկությունները. Viber ուսումնասիրությունը
23/06/2021 13:06
Կիսվել

Առցանց գնումների առանձնահատկությունները. Viber ուսումնասիրությունը

Առցանց գնումները միլիոնավոր մարդկանց համար դարձել են այլընտրանք. առցանց պատվիրում են ամեն ինչ՝ մթերքներից մինչև հագուստ և կենցաղային տեխնիկա: Viber մեսենջերը հարցում է իրականացրել ԱՊՀ տարբեր երկրների օգտատերերի շրջանում՝ պարզելու նրանց վերաբերմունքն առցանց գնումների նկատմամբ: Ուսումնասիրությանը մասնակցել են Հայաստանի ավելի քան 100 բնակիչ:

Առցանցը հաղթում է 

Viber-ի օգտատերերի ճնշող մեծամասնությունը (77%) գնումներ է կատարում առցանց: Վերջին տարվա ընթացքում հարցվածների 56 %-ն սկսել է առավել հաճախ առցանց գնումներ կատարել. դրան նպաստել է համաճարակը, քանի որ ինքնամեկուսացման շրջանում շատերը չէին կարողանում այցելել խանութներ: 

Ռեսպոնդենտների կեսը (50%) ամիսը մի քանի անգամ առցանց գնումներ են կատարում, իսկ 42 %-ը՝ տարին մի քանի անգամ։ Առցանց գնումների իրական երկրպագուները, սակայն, այդքան էլ շատ չեն. շաբաթական մի քանի անգամ առցանց գնումներ է կատարում միայն հարցվածների 8 %-ը:

Նորաձևություն և առօրյա կյանք

Ամենատարածված ապրանքատեսակները, որոնք Viber-ի օգտատերերը նախընտրում են գնել առցանց, հագուստն է, կոշիկն ու  տարատեսակ աքսեսուարները. հարցվածների 56 %-ը նշված ապրանքներն ամենից հաճախ գնում է համացանցում: Լավագույն հնգյակը ներառում է նաև տնային պարագաները (օգտատերերի 43%), կենցաղային տեխնիկան և էլեկտրոնիկան (31%), կոսմետիկան և խնամքի միջոցները (28%), ինչպես նաև հոբբիի պարագաները (23%): Հարցվածների 11 %-ը նշել է, որ գրեթե ամեն ինչ գնում են առցանց։

Գումար և ժամանակ

Առցանց գնումների հիմնական առավելությունը, ըստ Viber հետազոտության մասնակիցների 38 %-ի, տարբեր վաճառողների կողմից առաջարկվող գների համեմատության և լավագույն տարբերակի ընտրության հնարավորությունն է: 30 %-ը գնահատում է ժամանակի խնայողությունը. առցանց կարելի է շատ ավելի արագ գտնել ցանկալի ապրանքը։ 23 %-ի համար կարևոր նշանակություն ունեն այլ օգտատերերի կարծիքներն ու մեկնաբանությունները (օգնում է գտնել լավագույն ապրանքը), իսկ 10 %-ն ուրախ է, որ առցանց գնումների շնորհիվ համաճարակի ընթացքում ստիպված չեն այցելել մարդաշատ վայրեր։ 

Բջջային աշխարհ

Viber օգտատերերի մեծամասնության համար առցանց գնումներ կատարելու հիմնական գործիքը սմարթֆոնն է. հարցվածների 72 %-ը նախընրում է սմարթֆոնը, 28 %-ը՝ համակարգիչը: 

Նաև պատվերների վճարման համար են հարցման մասնակիցներն առավել հաճախ ընտրում թվային միջոցները. 69 %-ը նախընտրում է վճարել առցանց բանկային քարտով, 13 %-ը՝ քարտով առաքման ժամանակ, և միայն յուրաքանչյուր հինգերորդը՝ 19 %-ը, նախընտրում է վճարել կանխիկ:

Հետազոտությունը հիմնված է Viber-ի կողմից իրականացված հարցումների վրա, որին մասնակցել են մեսենջերի 11259 օգտատեր Ռուսաստանից, Բելառուսից, Ուկրաինայից, Հայաստանից, Ղազախստանից, Մոլդովայից, Ուզբեկստանից և այլ երկրներից:

 

02/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.24
+0.05
Եվրո (EUR)
442.43
-0.78
Ռուբլի (RUR)
4.904
+0.0132
Լարի (GEL)
141.15
-0.08
51956
+592
Արծաթ
704.66
+43.96