Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.50
EUR BUY - 447.00+1.00 EUR SELL - 456.00+4.00
OIL:  BRENT - 68.81+0.01 WTI - 65.56+0.11
COMEX:  GOLD - 3388.70-1.40 SILVER - 39.27-0.98
COMEX:  PLATINUM - 1444.70-2.65
LME:  ALUMINIUM - 2651.00-0.28 COPPER - 9930.50+0.11
LME:  NICKEL - 15572.00+0.28 TIN - 34853.00+2.79
LME:  LEAD - 2032.00+1.04 ZINC - 2862.00+0.07
FOREX:  USD/JPY - 145.99-0.71 EUR/GBP - 1.1776+0.34
FOREX:  EUR/USD - 1.1776+0.34 GBP/USD - 1.3578+0.41
STOCKS RUS:  RTSI - 1140.92+0.09
STOCKS US: DOW JONES - 45010.29+1.14 NASDAQ - 21020.02+0.61
STOCKS US: S&P 500 - 6358.91+0.78
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41171.32+3.51 TOPIX - 2926.38+3.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25538.07+1.62 SSEC - 3582.30+0.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9061.49+0.42 CAC40 - 7850.43+1.37
STOCKS EUR:  DAX - 24240.82+0.83
23/07/2025  CBA:  USD - 383.9-0.07 GBP - 519.53+2.02
23/07/2025  CBA:  EURO - 450.08+0.76
23/07/2025  CBA:  GOLD - 42087+285 SILVER - 479.39+4.48
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021
21/10/2021 11:41
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 26%-ով և կազմել 408.25 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 249.25 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 24%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 210.19 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 27%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 196.81 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 19%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 74.63 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 20%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.49 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 1%-ով։ Toyota-ն յոթերորդն է՝ 54.11 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 5%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 50.87 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 45.86 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 7%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 44.18 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 8% աճ։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Tesla` 184%, Salesforce` 37%, Spotify` 52%, Adobe` 36%, Paypal` +36%, Microsoft` 27%, Apple` +26%, Nintendo` 26%, Mastercard` 17%, Amazon` 24%, Nike` 24%, Zoom` 24%:

2021թ. ցուցակում միայն մեկ նոր բրենդ կա՝ Sephora` 4.6 մլրդ դոլար, այն 100-րդ հորիզոնականում է։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

23/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.9
-0.07
Եվրո (EUR)
450.08
+0.76
Ռուբլի (RUR)
4.8848
-0.0165
Լարի (GEL)
141.74
-0.02
42087
+285
Արծաթ
479.39
+4.48