Բիզնես

USD BUY - 389.00+0.00 USD SELL - 391.50+0.50
EUR BUY - 406.00-2.00 EUR SELL - 409.00-2.00
OIL:  BRENT - 75.17+1.02 WTI - 71.18+1.22
COMEX:  GOLD - 2718.20+1.10 SILVER - 31.41+1.36
COMEX:  PLATINUM - 971.00+0.03
LME:  ALUMINIUM - 2631.50-0.47 COPPER - 9008.50-0.89
LME:  NICKEL - 15714.00-1.21 TIN - 28750.00-0.95
LME:  LEAD - 1999.00-1.09 ZINC - 2990.00+0.08
FOREX:  USD/JPY - 154.74+0.27 EUR/GBP - 1.0417-0.53
FOREX:  EUR/USD - 1.0417-0.53 GBP/USD - 1.2531-0.40
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44296.51+0.97 NASDAQ - 19003.65+0.16
STOCKS US: S&P 500 - 5969.34+0.35
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38283.85+0.68 TOPIX - 2696.53+0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19229.97-1.89 SSEC - 3267.19-3.06
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8262.08+1.38 CAC40 - 7255.01+0.58
STOCKS EUR:  DAX - 19322.59+0.92
22/11/2024  CBA:  USD - 389.76+0.31 GBP - 488.37-3.58
22/11/2024  CBA:  EURO - 406.40-3.34
22/11/2024  CBA:  GOLD - 33399.07+336.46 SILVER - 389.28+2.75
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021
21/10/2021 11:41
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 26%-ով և կազմել 408.25 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 249.25 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 24%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 210.19 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 27%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 196.81 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 19%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 74.63 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 20%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.49 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 1%-ով։ Toyota-ն յոթերորդն է՝ 54.11 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 5%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 50.87 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 45.86 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 7%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 44.18 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 8% աճ։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Tesla` 184%, Salesforce` 37%, Spotify` 52%, Adobe` 36%, Paypal` +36%, Microsoft` 27%, Apple` +26%, Nintendo` 26%, Mastercard` 17%, Amazon` 24%, Nike` 24%, Zoom` 24%:

2021թ. ցուցակում միայն մեկ նոր բրենդ կա՝ Sephora` 4.6 մլրդ դոլար, այն 100-րդ հորիզոնականում է։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

22/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
389.76
+0.31
Եվրո (EUR)
406.40
-3.34
Ռուբլի (RUR)
3.79
-0.07
Լարի (GEL)
142.31
+0.23
33399.07
+336.46
Արծաթ
389.28
+2.75