Բիզնես

USD BUY - 395.00+0.00 USD SELL - 401.00+0.00
EUR BUY - 406.00+2.00 EUR SELL - 415.00+1.00
OIL:  BRENT - 79.93-0.97 WTI - 77.57-1.41
COMEX:  GOLD - 2691.40+0.19 SILVER - 30.46+0.49
COMEX:  PLATINUM - 945.80+0.00
LME:  ALUMINIUM - 2560.00-0.72 COPPER - 9154.00+0.65
LME:  NICKEL - 15956.00+0.35 TIN - 29771.00-0.32
LME:  LEAD - 1966.00+0.38 ZINC - 2862.50-0.10
FOREX:  USD/JPY - 157.87+0.22 EUR/GBP - 1.0297+0.51
FOREX:  EUR/USD - 1.0297+0.51 GBP/USD - 1.2198-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42518.28+0.52 NASDAQ - 19044.39-0.23
STOCKS US: S&P 500 - 5842.91+0.11
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38444.58-0.08 TOPIX - 2690.81+0.31
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19286.07+0.34 SSEC - 3227.12-0.43
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8201.54-0.28 CAC40 - 7423.67+0.20
STOCKS EUR:  DAX - 20271.33+0.69
15/01/2025  CBA:  USD - 398.09+0.31 GBP - 486.78+2.05
15/01/2025  CBA:  EURO - 410.31+2.27
15/01/2025  CBA:  GOLD - 34135.00-5.00 SILVER - 380.57-1.56
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021
21/10/2021 11:41
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 26%-ով և կազմել 408.25 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 249.25 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 24%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 210.19 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 27%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 196.81 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 19%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 74.63 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 20%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.49 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 1%-ով։ Toyota-ն յոթերորդն է՝ 54.11 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 5%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 50.87 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 45.86 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 7%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 44.18 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 8% աճ։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Tesla` 184%, Salesforce` 37%, Spotify` 52%, Adobe` 36%, Paypal` +36%, Microsoft` 27%, Apple` +26%, Nintendo` 26%, Mastercard` 17%, Amazon` 24%, Nike` 24%, Zoom` 24%:

2021թ. ցուցակում միայն մեկ նոր բրենդ կա՝ Sephora` 4.6 մլրդ դոլար, այն 100-րդ հորիզոնականում է։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

15/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.09
+0.31
Եվրո (EUR)
410.31
+2.27
Ռուբլի (RUR)
3.88
+0.01
Լարի (GEL)
140.05
-0.02
34135.00
-5.00
Արծաթ
380.57
-1.56