ԵՄ ԵՐԿՐՆԵՐԻՆ ԲԱԺԻՆ Է ԸՆԿՆՈՒՄ ՀՀ ԱՐՏԱՀԱՆՄԱՆ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ 54%-Ը ԵՎ ՆԵՐՄՈՒԾՄԱՆ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ` 21.9%-Ը
Հատկանշական է, որ 2010 թվականի 12 ամիսների արդյունքներով արտահանման ոլորտում ՀՀ հիմնական գործընկերը Գերմանիան է, իսկ ներմուծման ոլորտում` Ռուսաստանը:
Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայությունից` 2010 թվականի հունվար-դեկտեմբեր ամիսների ընթացքում Հայաստանից Գերմանիա են արտահանվել 132619.1 հազար դոլար ընդհանուր արժողությամբ ապրանքներ, որը կազմում է ՀՀ արտահանման ընդհանուր ծավալի 15.8%-ը: Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում Գերմանիա արտահանման ծավալներն աճել են ավելի քան 15%-ով:
ՀՀ արտաքին առևտրի կառուցվածքը ներկայացնող վիճակագրական տվյալների համաձայն, արտահանման ոլորտում ՀՀ հիմնական գործընկերների շարքում են հայտնվել նաև Բուլղարիան, Ռուսաստանը, Գերմանիան, Նիդերլանդները, ԱՄՆ-և և Բելգիան: Հաշվետու տարվա արդյունքներով Բուլղարիայի բաժին է ընկնում ՀՀ արտահանման ընդհանուր ծավալի 15,3%-ը, Ռուսաստանին` 13.3%-ը, Նիդերլանդներին` 9.1%-ը, ԱՄՆ-ին` 8,9%-ը, իսկ Բելգիային` 8.8%-ը:
Ներկայացված տվյալների համաձայն, ներմուծման ոլորտում ինչպես ըստ առևտուր անող երկրի, այնպես էլ ապրանքի ծագման երկրի, ՀՀ հիմնական գործընկերը Ռուսաստանն է: Հաշվետու տարվա ընթացքում, ըստ առևտուր անող երկրի, ՀՀ ներմուծված ապրանքների ընդհանուր ծավալի 16.0%-ը (602869.4 հազար դոլար) բաժին է ընկնում Ռուսաստանին, որին հաջորդում են Արաբական Միացյալ Էմիրությունները (9,1%), Չինաստանը (6,6%), Պանաման (6.1%), Վրաստանը (5,9%), Իրանը (5,2%), Ուկրաինան (5,4%):
Եթե ՀՀ ներմուծման ընդհանուր ծավալի կառուցվածքը դիտարկենք ըստ ապրանքի ծագման երկրի, ապա հունվար-դեկտեմբեր ամիսների ընթացքում ՀՀ ներմուծված ապրանքների ընդհանուր ծավալի 22,6%-ը բաժին է ընկնում Ռուսաստանին, 11%-ը` Չինաստանին, 6,0%-ը` Ուկրաինային, 5,2%-ը` Թուրքիային, 5,2%-ը` Գերմանիային, 5.1%-ը` Իրանին:
Ընդհանուր առմամբ, ՀՀ արտահանման ծավալների 16.9%-ը բաժին է ընկնում ԱՊՀ երկրներին, 54.0%-ը` ԵՄ երկրներին, իսկ ներմուծման ծավալներից` համապատասխանաբար 22.6%-ը և 21.9%-ը: