
21/03/2011 17:27
PEPSI-Ն ԶԻՋՈՒՄ Է ԻՐ ԴԻՐՔԵՐԸ
2010 թվականի արդյունքներով ամերիկյան շուկայում Diet Coke-ի վաճառքի ծավալներն առաջին անգամ գերազանցել են Pepsi-ի վաճառքի ծավալները: Այս մասին գրում է The Wall Street Journal-ը: Այսպիսով, ամերիկյան ոչ ալկոհոլային խմիչքների շուկայի առաջատարների ցանկում Coca-Cola-ն և Diet Coke-ը զբաղեցրել են համապատասխանաբար առաջին և երկրորդ հորիզոնականները: Pepsi-ն, որը դեռևս անցյալ տարի զբաղեցնում էր երկրորդ հորիզոնականը, զիջել է իր դիրքերը` հայտնվելով երրորդ հորիզոնականում: Հատկանշական է, որ ամերիկյան ոչ ալկոհոլային խմիչքների շուկայում «մասնակիցների» ստույգ մասնաբաժինների մասին ոչինչ հայտնի չէ, սակայն, ըստ որոշ աղբյուրների, Coca-Cola-ի բաժինը շուկայում կազմում է 17 տոկոս, իսկ Diet Coke և Pepsi բրենդներին բաժին է ընկնում շուկայի մոտ 10-ական տոկոս: Coca-Cola և Pepsi ընկերությունները առաջին տարին չէ, որ պայքար են վարում ոչ ալկոհոլային խմիչքներ շուկայում առաջին տեղը զբաղեցնելու համար:
Coca-Cola-ին են պատկանում աշխարհում ամենահայտնի վեց բրենդներից հինգը՝ Coca-Cola, Diet Coke, Fanta, Schweppes և Sprite: Իսկ PepsiCo-ն թողարկում է խմիչքներ ու հյութեր Pepsi, Mountain Dew, Quaker Oats, Gatorade, Tropicana բրենդներով: Բացի այդ ընկերությունը արտադրում է Lay’s և Cheetos չիպսերը:
25/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
393.55
-0.35
Եվրո (EUR)
412.16
-0.65
Ռուբլի (RUR)
4.57
+0.09
Լարի (GEL)
140.05
+0.37
Արծաթ
411.35
-5.68
17:42 25/02/25
16:23 25/02/25
13:08 25/02/25
12:55 25/02/25