23/03/2011 19:57
ՀՀ ՊԵԿ ՆԱԽԱԳԱՀ – ԿՐՃԱՏՎՈՒՄ Է ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՇՈՒՐՋ 50 ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹ
ՀՀ Պետական եկամուտների կոմիտեում այսօր տեղի է ունեցել համակարգի ղեկավարին կից գործող հասարակական խորհրդի հերթական նիստը` կազմում ընդգրկված գործարարների և փոքր ու միջին բիզնեսի խնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպությունների մասնակցությամբ: Ի՞նչ աշխատանքներ են տարվել վերջին վեց ամսվա ընթացքում հարկային և մաքսային վարչարարության ոլորտում. օրակարգի գլխավոր հարցը սա էր: “Այդ ժամանակահատվածում հսկայական աշխատանք է կատարվել: Խոսքը, մասնավորապես, էլեկտրոնային կառավարման մասին է: Բիզնեսը պետք է շատ ակտիվ ընդգրկվի այդ գործընթացին, որպեսզի ծագող խնդիրներըմիասին հարթելով առաջ գնանք”,- նշել է ՊԵԿ նախագահ Գագիկ Խաչատրյանը: Կոմիտեի ղեկավարի խոսքերով` պետք է հասնենք նրան, որ բիզնեսը հարկային-մաքսային մարմինների հետ առնչվելիս համոզվի` ՊԵԿ-ը ոչ թե հարկ հավաքող, այլ բիզնեսի իրական հարկերը ֆիքսող, օրենսդրությունը կիրառող մարմին է: “Մենք բիզնեսին բարձրակարգ ծառայություն ենք մատուցում, տալիս ենք բոլոր հնարավորությունները, որպեսզի մեր երկրի գործարարը ևս աշխարհում ընդունված քաղաքակիրթ մեթոդներով աշխատի: Աստիճանաբար բոլոր հարկային տեսչություններում սպասարկման սրահներ ենք ստեղծում: Ամբողջ համակարգը միասնական չափանիշներով է գործելու և տարբերվելու է մյուսներից` սկսած շենքերի դիզայնից, նեքին հարդարումից մինչ աշխատակիցների պահվածքն ու արտաքին տեսքը: Զուգահեռ զանգերի կենտրոն /CALL CENTRE/ ենք ստեծելու, որը ևս էապես կթեթևացնի բիզնեսի գործը”,- տեղեկացրել է ՊԵԿ նախագահը:
Հասարակական խորհրդի անդամները վստահ են, որ Կոմիտեի կողմից արմատական քայլ է արվում: Կարևորվում է հատկապես հարկ վճարողներից պահանջվող շուրջ 50 դիմումների և տեղեկանքների քանակի կճատումը: Գործարարների միության նախագահ Արսեն Ղազարյանի դիտարկմամբ` գործարար դաշտը և նրանց հետ համագործակցող պետական ծառայողները պետք է լավ մարսեն այդ բոլոր նորույթները: “Սրանք խիստ եվրոպականացված և համարձակ հեղափոխական քայլեր են: Այսպիսով շատ լուրջ փոփոխություն է կատարվում այս ուղղությամբ` նաև կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցման, սուբյեկտիվիզմի դրսևորման առումով: Արդեն նկատում ենք, որ սպասարկման կենտրոններում հաշվետվությունների ընդունման համակարգը քաղաքակիրթ դաշտ է տեղափոխվել. շփումն այդտեղ ոչ թե հարկային մարմնի, այլ երկու օպերատորի հետ է: Սա լավ հիմք է և արդյունավետ գործիք` հարկային վարչարարության էական բարեփոխում իրականացնելու համար: Եթե մենք պահպանենք այս քաղաքական կամքը և բարեփոխումների ընթացքը, ապա մեկ-երկու տարվա ընթացքում, իրոք, էական առաջընթաց կունենանք: Դա նաև կարտացոլվի “Douing Business”-ի ցուցանիշներում, քանի որ մենք “կաղում” էինք հենց այդ հարցերում` թղթատարությունն ու բյուրոկրատական քաշքուկն էր շատ, նաև` գործարարի կողմից անհարկի ժամանակի վատնումը”:
Լրագրողների հետ հարցազրույցում ՊԵԿ նախագահի տեղակալ Արմեն Ալավերդյանն էլ մանրամասն անդրադարձել է կրճատված դիմումներին. “Նախկինում հարկ վճարողը շատ դեպքերում պետք է պարտադրված այցելեր հարկային մարմին, այսօր արդեն այդպես չէ: Մինչ այժմ հարկ վճարողը պարտավոր էր որևէ գործողություն իրականացնելիս` ամեն անգամ դիմումներ ներկայացնել` իր պարտավորությունների, կարգավիճակի, դրամարկղային, հաշվառման գրքեր գրանցելու, ՀԴՄ հաշվառման կամ հաշվառումից հանելու հետ կապված և այլն: Այդ պահանջն այսօր չկա: Փոխարենն ակտիվցնում ենք էլեկտրոնային շփումը և այդ գործառույթներն աստիճանաբար տեղափոխում հարկ վճարողների սպասարկման կենտրոն: Այսինքն` մենք հարկ վճարողին պետք է ծառայություն մատուցենք”:
Նշենք, որ Հասարակական խորհրդի կազմում ընդգրկված են լուրջ կազմակերպություններ, նաև` փոքր ու միջին բիզնեսի խնդիրներով զբաղվող հասարակական կառույցներ: Նիստի ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել հստակ ժամանակացույց սահմանել, ըստ որի պարբերաբար հանդիպումներ կկազմակերպվեն ՊԵԿ ներկայացուցիչների և գործարարների միջև: Այդպիսով իրականացվող քայլերը մշտապես համատեղ կքննարկվեն և փոփոխություններն արագ և արդյունավետ կտեղայնացվեն:
28/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
392.97
+1.34
Եվրո (EUR)
414.58
+2.27
Ռուբլի (RUR)
3.57
-0.01
Լարի (GEL)
143.30
+0.37
Արծաթ
385.22
+0.68
19:52 28/11/24
16:58 28/11/24
16:10 28/11/24