COCA-COLA-Ն ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՄԵՆԱԱԶԴԵՑԻԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԸ
CoreBrand կազմակերպությունը, ինչպես ամեն տարի, այս տարի ևս ներկայացրել է Brand Power առևտրային պիտակների 100-յակը: Հաղորդագրության համաձայն առաջին հորիզոնականը զբաղեցնում է Coca-Cola –ն, իսկ վերջինիս հիմնական մրցակից PepsiCo-ն ՝ 12-հորիզոնականը: Երկրորդ հորիզոնականում է գտնվում Hershey-ն, երրորդը՝ Campbell Soup ընկերությունն է:
Նշենք, որ հետազոտությունների ընթացքում հարցումներ են անցկացվել հազարավոր մենեջերերի շրջանակներում, և փորձագետները հաշվի են առել ապրանքանիշի հեղիկանությունն ու հետագայում ներդրումների տեսանկյունից վերջինիս նպատակահարմարությունը՝ պոտենցիալը:
Նման կարգի հետազոտություններ իրականացվում է նաև այլ կազմակերպությունների կողմից, և հաշվի են առնվում այլ հատկանիշներ: Այսպես, Millward Brown Optimor կազմակերպության կողմից կատարված հետազոտությունների արդյունքում ամենաթանկ ապրանքանիշը ճանաչվել է Google-ը՝ 114,26 մլրդ ԱՄՆ դոլար: