ADIDAS-Ի ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐՆ ԱՃԵԼ ԵՆ 18%-ՈՎ
Սպորտային հագուստ և այլ պարագաներ արտադրող գերմանական խոշորագույն Adidas AG ընկերությունների խումբը վերանայել է 2011 թվականի համար իր սպասումները և առաջին եռամսյաում զուտ շահույթի աճ գրանցելուց հետո` ամբողջ տարվա համար արդեն ակնկալում է ֆինանսկան լուրջ հաջողություններ: Ընդ որում, Adidas-ը կանխատեսում է, որ իր արտադրանքի համար որպես առավել գրավիչ և աճող շուկաներ կշարունակեն մնալ ԱՄՆ-ն, Չինաստանը և Ռուսաստանը:
Նշենք, որ 2011 թվականի հունվար-մարտ ամիսների արդյունքներով, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ, Adidas ընկերությունը, որը թողարկում է արտադրանք Adidas, Reebok, Rockport և RBK & CCM Hockey բրենդների ներքո, գրանցել է վաճառքի ծավալների 18% աճ: Հաշվետու եռամսյակում ընկերության վաճառքի համախառն ծավալը կազմել է 3.27 մլրդ եվրո: Գործառնական շահույթն այս նույն ժաանակահատվածում կազմել է 313 մլն եվրո:
Հատկանշական է, որ Adidas-ը մինչև 2015 թվականն անկնկալում է վաճառքի ծավալների 50% աճ, տարեկան հասույթի` 15% աճ: