Տնտեսական

USD BUY - 384.00+1.00 USD SELL - 386.50+0.50
EUR BUY - 448.00+2.00 EUR SELL - 457.00+2.00
OIL:  BRENT - 66.40-1.83 WTI - 64.76-0.74
COMEX:  GOLD - 3332.80+0.82 SILVER - 35.85-0.55
COMEX:  PLATINUM - 1356.60-1.31
LME:  ALUMINIUM - 2597.50+0.10 COPPER - 9869.00-0.09
LME:  NICKEL - 15215.00-0.20 TIN - 33716.00-0.14
LME:  LEAD - 2045.00+0.05 ZINC - 2751.50-0.99
FOREX:  USD/JPY - 143.84+0.00 EUR/GBP - 1.1792+0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1792+0.37 GBP/USD - 1.3742+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1142.24+1.39
STOCKS US: DOW JONES - 44094.77+0.63 NASDAQ - 20369.73+0.47
STOCKS US: S&P 500 - 6204.95+0.52
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39986.33-1.24 TOPIX - 2832.07-0.73
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24072.28+0.00 SSEC - 3457.75+0.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8760.96-0.43 CAC40 - 7665.91-0.33
STOCKS EUR:  DAX - 23909.61-0.51
01/07/2025  CBA:  USD - 385.32+0.85 GBP - 530.7+3.9
01/07/2025  CBA:  EURO - 455.06+4.23
01/07/2025  CBA:  GOLD - 40726+284 SILVER - 445.67+0.92
«ՀՅՈՒՍԻՍ-ՀԱՐԱՎ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ՄԻՋԱՆՑՔ» ԾՐԱԳՐԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՄԵԿՆԱՐԿԸ ՏՐՎԵԼ Է
14/09/2012 12:34
Կիսվել

«ՀՅՈՒՍԻՍ-ՀԱՐԱՎ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ՄԻՋԱՆՑՔ» ԾՐԱԳՐԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՄԵԿՆԱՐԿԸ ՏՐՎԵԼ Է

Երեւան-Արարատ ճանապարհահատվածի շինարարական սկզբնամասում սեպտեմբերի 13-ին տեղի ունեցավ «Հյուսիս-hարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրի շինարարության պաշտոնական մեկնարկը, որին մասնակցում էին ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանը, «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի գլխավոր գործադիր տնօրեն Արա Հովսեփյանը, ՀՀ կառավարության եւ տեղական ինքնակառավարման մարմինների պաշտոնատար անձինք, շինարարական աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպությունների պատասխանատուներ, Ասիական Զարգացման Բանկի ներկայացուցիչներ: Ներկա էր նաեւ շինարարությունն իրականացնող իսպանական «Իզոլյուքս Կորսան» ընկերության նախագահ Ֆրանսիսկո Գարսիան:

Նշենք, որ ծրագրի իրականացման համար ՀՀ կառավարության եւ ԱԶԲ միջեւ 2009թի սեպտեմբերի 15-ին կնքվել էր Շրջանակային համաձայնագիր, որով նախատեսվում է 962 մլն ԱՄՆ դոլարի ֆինանսավորում (ԱԶԲ մասը կազմում է 500 մլն ԱՄՆ դոլար):

Ծրագիրը տրոհված է առանձին տրանշների, եւ այսօր ազդարարվել է ծրագրի շինարարական աշխատանքների սկիզբը: Այն նախատեսում է ԵրեւանԱրտաշատ շուրջ 20 կմ հատվածի լայնացում` միջին բաժանարար գոտու հաշվին մինչեւ 8 մ, ինչպես նաեւ ճանապարհի ասֆալտածածկի փոխարինում բետոնայինով: Ճանապարհի ծածկի փոխարինում նախատեսված է նաեւ ԵրեւանԱշտարակ մայրուղու մոտ 11.5 կմ հատվածում, այնուհետեւ ԱշտարակԹալին 42 կմ հատվածի լայնացում` երկու երթեւեկելի գոտուց մինչեւ քառուղի: Աշխատանքների ժամանակացույցով նախատեսված է 18 ամիս` ԵրեւանԱրարատ, 18 ամիս` ԵրեւանԱշտարակ, 36 ամիս` ԱշտարակԹալին հատվածների շինարարության համար:

ՀՀ կառավարության հաստատմանն է ներկայացվել նաեւ Հյուսիսհարավ ճանապարհային ծրագրի ԱշտարակԹալին հատվածի Հողերի օտարման եւ տարաբնակեցման ծրագիրը (ՀՕՏԾ) : Այն ենթադրում է շուրջ 850 միավոր հողատարածքների եւ շինությունների իրացում, ընդհանուր առմամբ մոտ 2.3 մլրդ դրամի չափով: Տրանսպորտի եւ կապի նախարարությունը պատրաստվում է անմիջապես անցնել ՀՕՏԾ իրականացմանը` Աշտարակի եւ Թալինի տարածաշրջաններում: Մինչեւ տարեվերջ նախապատրաստվում է մրցույթի հայտարարում նաեւ ԹալինԳյումրի հատվածի համար, որի նախագծանախահաշվային փաստաթղթերն ամբողջովին պատրաստ են: Ծրագրի ճարտարագիտական եւ տեխնիկական վերահսկող ընկերությունն է ֆրանսիական «Սաֆեժ»-ը:

Նախարար Գագիկ Բեգլարյանը լրագրողների հետ զրույցում նշել է, որ «Հյուսիսհարավ» մայրուղու շինարարությունն ունի խոշոր պետական եւ տարածաշրջանային մեծ նշանակություն:  «Ճանապարհաշինական այս ծրագիրը խոշորագույններից մեկն է մեր անկախ Հանրապետության պատմության մեջ: Այն հյուսիսից Հայաստանը կապելու է դեպի Սեւ ծով տանող միջպետական ճանապարհներին, հարավից միանալու է դեպի Ասիական տնտեսական եւ առեւտրային կենտրոններ ձգվող մայրուղիներին: Մենք մանրամասն աշխատել ենք շինարարների հետ, նախագծերը արված են շատ լավ, եւ մինչ  տարեվերջ բավականին մեծ աշխատանքներ կկատարվեն ԵրեւանԱշտարակ, ԵրեւանԱրտաշատ ճանապարհներին: Արդյունքում, մինչեւ 2016թ., կունենանք միջազգային կարգի բետոնանածածկ արագընթաց մայրուղի ԱրտաշատԵրեւանԳյումրի հատվածում: Իսպանական «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական կազմակերպությունն ունի բոլոր տվյալները` սահմանված ժամկետում աշխատանքներն ավարտելու համար»,-նշել է նախարարը:

Գագիկ Բեգլարյանը շեշտել է, որ ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանի պահանջով շինարարական աշխատանքների ընթացքում օգտագործվելու է հայկական արտադրության հումք, արտասահմանից բերվելու են միայն նորագույն տեխնիկաները, որոնք Հայաստանը մինչ օրս չի ունեցել: Նախարարը նաեւ կարեւորել է, որ ծրագրի շրջանակներում բացվում են հազարից ավելի աշխատատեղեր, իսկ ճանապարհի կառուցումից հետո վարորդները մի քանի անգամ ավելի արագ կհասնեն նախատեսված վայր:

Հանդիսավոր միջոցառման բացման խոսքում «Հյուսիսհարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿի գլխավոր գործադիր տնօրեն Արա Հովսեփյանը նշել է, որ այս ավտոմոբիլային միջանցքի կառուցումն ունի խոշոր ռազմավարական նշանակություն: Այն թույլ կտա Հայաստանն առավել կարճ ճանապարհով կապել տարածաշրջանային մոտակա նավահանգիստների հետ:

Արա Հովսեփյանը նախարար Գագիկ  Բեգլարյանին, հյուրերին ներկայացրել է ճանապարհահատվածի շինարարության ընթացքին եւ տեխնիկական հարցերին վերաբերող տվյալներ, որին հաջորդել է ճանապարհահատվածի շինարարության սկիզբը խորհրդանշող հիմնաքարի տեղադրման հանդիսավոր արարողությունը:Հիմնաքարը տեղադրել են նախարար Գագիկ Բեգլարյանը և «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական ընկերության նախագահ Ֆրանսիսկո Գարսիան:

Գագիկ Բեգլարյանն այցելել է նաեւ Աշտարակ քաղաք, որտեղ մասնակցել է «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական ընկերության եւ «Սաֆեժ» ինժեներական ընկերության համատեղ գլխամասային գրասենյակի հանդիսավոր բացման արարողությանը:

Գագիկ Բեգլարյանը,Արա Հովսեփյանը «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական ընկերության նախագահ Ֆրանսիսկո Գարսիան, «Սաֆեժ» ընկերության ծրագրերի ղեկավար Նիկոլաս Ժենիլսեն շրջել են գրասենյակում, ծանոթացել գրասենյակի տեխնիկական հնարավորություններին:

01/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.32
+0.85
Եվրո (EUR)
455.06
+4.23
Ռուբլի (RUR)
4.9092
+0.0109
Լարի (GEL)
141.61
+0.36
40726
+284
Արծաթ
445.67
+0.92