ԴԻՏԱԿԵՏՈՒՄ ԵՆ ԱՆԲԱՐԵԽԻՂՃ ԳՈՎԱԶԴԱՏՈՒՆԵՐԸ
Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական Հանձնաժողովը (ՏՄՊՊՀ) ուսումնասիրություններ է իրականացնում գովազդային շուկայում՝ բացառելու այնպիսի գովազդների տարածումը, որոնք պարունակում են անհարկի համեմատություններ կամ որակումներ՝ նույն գործունեությանբ զբաղվող այլ տնտեսվարողների հանդեպ:
Իրականացված ուսումնասիրությունների արդյունքում հայտնաբարեվել են մի շարք անբարեխիղճ գովազդատուներ:
«Ընկերությունն իրեն հավասար մրցակից չունի ոչ միայն Հայաստանում, այլև՝ ողջ տարածաշրջանում» – եթեր հեռարձակվող այս գովազդի հեղինակը քարերի ներկրմամբ և իրացմամբ զբաղվող «Հայր և որդի Մարտիրոսյաններ» ընկերությունն է:
Օրենքն արգելում է այնպիսի գովազդների պատրաստումը, որը վերաբերում է այլ տնտեսվարողների դիրքի և նրանց արտադրած ապրանքների համեմատություններին: Այլ կերպ ասած, տնտեսվարողը իրավունք ունի իր արտադրանքի վերաբերյալ սպառողին ներկայացնելու հավաստի տեղեկատվություն, սակայն իրավասու չէ նշելու, որ իր արտադրանքն օրինակ՝ «եզակի է», «ամենալավն է», «համար առաջինն է», «նմանը չունի» և այլն:
ՏՄՊՊՀ–ի որոշմամբ, ընկերության նկատմամբ կկիրառվի խիստ պատժաչափ, որպեսզի այն կանխարգելիչ նշանակություն ունենա այլ տնտեսվարողների համար: Համաձայն օրենսդրական նոր փոփոխությունների, անբարեխիղճ մրցակցության դրսևորման դեպքում տուգանքի չափը հաշվարկվում է տնտեսվարողի տարեկան հասույթի հիման վրա: ՏՄՊՊՀ–ը դիմել է ՊԵԿ՝ ստանալու այդ մասին տեղեկատվությունը:
ՏՄՊՊՀ նախագահ Ա. Շաբոյանը տնտեսվարողներին կոչ է անում ապրանքը գովազդելիս լինել զուսպ և խուսափել այլ տնտեսվարողի արտադրանքին վնաս պատճառող որակումներից: