Google Search-ը և Chrome-ը ունեն նոր գործիքներ, որոնք կօգնեն օգտատերերին գտնել զեղչեր
Google-ն ուժեղացնում է իր մրցակցությունը գործարքներ գտնելու գործիքների հետ, ինչպիսին Honey-ն է՝ Search-ի և Chrome-ի նոր գործառույթների միջոցով: Երեքշաբթի օրը տեխնոլոգիական հսկան հայտարարեց, որ ավելացնում է հատուկ էջ՝ Search-ում գործարքների համար, մինչդեռ Chrome-ը ստանում է գործառույթներ, որոնք ակտիվորեն կփնտրեն զեղչի կոդեր և օգտատերերին կտրամադրեն գնային համապարփակ պատկերացումներ։
Նոր գործարքների որոնման արդյունքների էջը նախատեսված է օգնելու օգտատերերին գտնել ապրանքներ, որոնք վաճառվում են համացանցից մեկ հատուկ տեղում: Էջը կցուցադրի գործարքներ այնպիսի կատեգորիաներով, ինչպիսիք են հագուստ, էլեկտրոնիկա, խաղալիքներ և գեղեցկություն: Այստեղ կգտնեք գործարքներ տարբեր առևտրականներից,՝ներառյալ մեծ խանութները, DTC ապրանքանիշերը, շքեղ բազմաբրենդային մանրածախ առևտրականները, դիզայներական բրենդերը և տեղական խանութները:
Նոր գործարքների էջ մուտք գործելու համար պետք է որոնել «խանութների գործարքներ», իսկ կոնկրետ կատեգորիա փնտրելու դեպքում՝ որոնել, օրինակ, «սպորտային կոշիկների գործարքներ»:
Որոնողական հսկան նաև հայտարարեց, որ իր Chrome բրաուզերը այժմ կարող է ակտիվորեն փնտրել զեղչի կոդեր: Chrome-ը կցուցադրի ապրանքներ, որոնք վերջերս դիտել եք գնումների կայքերում ձեր «Վերսկսել զննարկումը» քարտում, երբ բացեք նոր ներդիր, և կտեղեկացնի, թե արդյոք այն ներկայումս զեղչված է:
Բացի այդ, գնի անկման ազդանշաններ սահմանելու գործընթացն արդեն պարզեցված է և՛ Search-ում, և՛ Chrome-ում: Բջջային հեռախոսում օգտատերերը կարող են Search-ում սեղմել ապրանքի անվան կողքին գտնվող զանգի պատկերակին՝ գնի նվազման դեպքում ծանուցումներ ստանալու համար: Chrome-ի օգտատերերը կարող են ապրանքներ էջանշել հատուկ Գնումների ցանկի պանակում՝ ստանալով գների հետագծման թարմացումներ: Google-ի համապարփակ մոտեցումը նպատակ ունի բարելավելու օգտատերերի փորձը առցանց գործարքներ գտնելու և դրանցից օգտվելու հարցում:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։