YouTube-ը թողարկում է ավելի քան 30 «Playables» մինի խաղեր Premium օգտատերերի համար
YouTube-ը ներկայացրել է ավելի քան 30 «Playables» մինի-խաղեր իր Premium օգտատերերի համար՝ որպես իր ընդլայնվող խաղային նախաձեռնության մաս: Սեպտեմբերին ընտրված օգտատերերի հետ խաղերը փորձարկելուց հետո Google-ին պատկանող հարթակն այժմ ծանուցում է Premium բաժանորդներին այս խաղերի առկայության մասին: Խաղերը, ներառյալ այնպիսի անվանումներ, ինչպիսիք են Daily Solitaire, The Daily Crossword, Angry Birds Showdown և այլն, կարող են ակնթարթորեն խաղալ առանց Android-ի, iOS-ի և աշխատասեղանի վրա ներբեռնումների անհրաժեշտության:
Խաղեր մուտք գործելու համար օգտատերերը կարող են Գլխավոր էջում գտնել «Playables» հատվածը կամ օգտագործել «Playables» հղումը «Ուսումնասիրել» ցանկում՝ ինչպես վեբ, այնպես էլ բջջային տարբերակի վրա: Կարևոր է նշել, որ այս խաղերը հասանելի են մինչև մարտի 28-ը: YouTube-ը հաճախ փորձարկում է նոր հնարավորություններ Premium օգտատերերի հետ՝ նախքան ավելի լայն թողարկման որոշում կայացնելը, և դա կարող է լինել 13,99 դոլար վերջերս թանկացված բաժանորդային վճարի ազդեցությունը փոխհատուցելու ռազմավարություն:
YouTube-ը մի քանի ոչ խաղային հարթակներից է, որոնք մտնում են խաղային տարածք: Netflix-ը կառուցում է իր խաղային կատալոգը, մինչդեռ TikTok-ը փորձեր է կատարել HTML5 մինի խաղերի հետ: Բացի խաղերից, Premium-ի օգտատերերը մուտք են ստանում AI նոր գեներացնող գործառույթների՝ ներառյալ AI խոսակցական գործիքը, որը պատասխանում է YouTube-ի բովանդակության վերաբերյալ հարցերին: YouTube-ը նաև ներկայացրել է այնպիսի գործառույթներ, ինչպիսիք են 1080p HD-ի ընդլայնված բիթային արագության տարբերակը, խելացի հեռուստացույցների և պլանշետների միջոցով սարքերի դիտումը, ձեռքբերումները ցուցադրող մեդալներ և նոր առաջարկներ Premium առավելությունների էջում:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։