Այլ Լուրեր

USD BUY - 387.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 408.00+1.00 EUR SELL - 414.00+3.00
OIL:  BRENT - 71.04-1.57 WTI - 66.95-2.02
COMEX:  GOLD - 2567.40-0.19 SILVER - 30.34-0.75
COMEX:  PLATINUM - 946.00-0.01
LME:  ALUMINIUM - 2649.50+5.29 COPPER - 9002.50+0.14
LME:  NICKEL - 15540.00-0.51 TIN - 28742.00-0.66
LME:  LEAD - 1957.00-0.15 ZINC - 2947.50+0.17
FOREX:  USD/JPY - 154.34-1.36 EUR/GBP - 1.0541-0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.0541-0.03 GBP/USD - 1.2617-0.48
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43444.99-0.70 NASDAQ - 18680.12-2.24
STOCKS US: S&P 500 - 5870.62-1.32
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38642.91+0.28 TOPIX - 2711.64+0.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19426.34-0.05 SSEC - 3330.73-1.45
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8063.61-0.09 CAC40 - 7269.63-0.58
STOCKS EUR:  DAX - 19210.81-0.27
15/11/2024  CBA:  USD - 388.25+0.61 GBP - 491.99+2.05
15/11/2024  CBA:  EURO - 410.42+3.01
15/11/2024  CBA:  GOLD - 32046.39-341.61 SILVER - 374.35-10.88
Tesla Cybertruck-ին «ծեծի են ենթարկել» իր ամրությունը ստուգելու համար. տեսանյութ
29/12/2023 22:24
Կիսվել

Tesla Cybertruck-ին «ծեծի են ենթարկել» իր ամրությունը ստուգելու համար. տեսանյութ

Carwow YouTube-յան ալիքի հեղինակ և ավտոմոբիլային լրագրող Մեթ Ուոթսոնը հրապարակել է Tesla նոր էլեկտրական պիկապ բեռնատարի իր վերլուծությունը։ Տեսանյութում նա փորձարկել է Cybertruck-ի ամրությունը և խոսել մեքենայում հայտնաբերված թերությունների մասին։

Տեսանյութը սկզբում 4 տղամարդ ոտքերով հարվածում են էլեկտրական պիկապ բեռնատարին: Սակայն նրանց բոլոր փորձերն ապարդյուն էին, քանի որ չժանգոտվող պողպատից կորպուսի վրա քերծվածք անգամ չի մնացել։ Ավելին, Ուոթսոնն ի վերջո ոտքը դրեց մեքենայի բարձր կափարիչի վրա, ինչի հետևանքով ձգեց մկանը: Այսպիսով, մարդիկ Cybertruck-ի դեմ հակամարտությունն ավարտվեց 0:1 հաշվով:

IDram

Ուժային հակափաստարկներից հետո հերթը հասավ վերլուծական մեկնաբանություններին։ Այսպիսով, մեքենայի կափարիչը փակելիս հետևի հայելին դառնում է միանգամայն անպիտան, և մնում է կիրառել հետևի կորպուսի մեջ ներկառուցված տեսախցիկը: Ի տարբերություն Tesla-ի մրցակիցների, այն չունի մաքրման համակարգ, ինչը ենթադրում է, որ վարորդը պետք է անընդհատ սրբի այն ձեռքով: Բացի այդ, ճակատային մասի սրաձև առաստաղի պատճառով հետիոտնի հետ բախումը նույնիսկ ցածր արագությամբ կարող է ծանր վնասվածքներ պատճառել տուժածին։ Եվ վերջապես, պիկապ բեռնատարների տերերը բավականին կդժվարանան՝ փորձելով մաքրել ապակու հատակային հատվածը ներսից, քանի որ այն գտնվում է շատ հեռու և սուր անկյան տակ:

Որոշ առավելություններ բարձրաձայնվեցին, սակայն դրանք հիմնականում կապված էին մեքենայի վարման առանձնահատկությունների հետ, ինչպիսիք են լավ կառավարումը և սրընթաց արագացումը:

Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։

15/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.25
+0.61
Եվրո (EUR)
410.42
+3.01
Ռուբլի (RUR)
3.90
+0.00
Լարի (GEL)
142.19
+0.41
32046.39
-341.61
Արծաթ
374.35
-10.88