Բիզնես

USD BUY - 387.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.50
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 83.97+1.39 WTI - 79.47+1.77
COMEX:  GOLD - 2319.40-0.22 SILVER - 27.71+0.43
COMEX:  PLATINUM - 991.60+0.41
LME:  ALUMINIUM - 2569.50+0.71 COPPER - 10029.50+1.21
LME:  NICKEL - 19256.00+0.10 TIN - 32593.00+1.91
LME:  LEAD - 2243.50+1.29 ZINC - 2960.00+1.96
FOREX:  USD/JPY - 155.58+0.27 EUR/GBP - 1.0749+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.0749+0.07 GBP/USD - 1.2495+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1176.30-0.73
STOCKS US: DOW JONES - 39056.39+0.44 NASDAQ - 16302.76-0.18
STOCKS US: S&P 500 - 5187.67+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38202.37-1.63 TOPIX - 2706.43-1.45
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18313.86-0.90 SSEC - 3128.48-0.61
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8354.05+0.49 CAC40 - 8131.41+0.69
STOCKS EUR:  DAX - 18498.38+0.37
08/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.28 GBP - 484.90-1.43
08/05/2024  CBA:  EURO - 417.11-0.44
08/05/2024  CBA:  GOLD - 28936.57+334.40 SILVER - 340.06+9.72
Վիվա-ՄՏՍ. Վիրտուալ ԱՀԿ-ն ճկուն գործիք՝ բիզնես-հաճախորդների համար
07/02/2024 14:10
Կիսվել

Վիվա-ՄՏՍ. Վիրտուալ ԱՀԿ-ն ճկուն գործիք՝ բիզնես-հաճախորդների համար

Վիվա-ՄՏՍ-ի՝ Վիրտուալ հեռախոսային ավտոմատ կայանը (ԱՀԿ) պահանջված գործիք է դարձել բիզնես-հաճախորդների համար: Այն թույլ է տալիս առևտրի, սպասարկման և մարքեթինգային ոլորտներում լավագույն կերպով կառավարել հաճախորդների հետ կապված բոլոր գործողություններն ու հարաբերությունները: Մրցակցային պայմաններում առաջատար դիրքեր զբաղեցնելու տեսանկյունից, դա կարևոր աջակցություն է բիզնես-հաճախորդներին:

Վիրտուալ ԱՀԿ-ից օգտվող կազմակերպությունները, նվազագույն ներդրումներ կատարելով, համակարգված և արդյունավետ բիզնես գործընթացներ են վարում՝ խնայելով ժամանակն ու ռեսուրսները: Այդ ամենն իրականացվում է ֆիքսված բջջային համակցման տեխնոլոգիայի՝ FMC (ԷՖ-Էմ-Սի) շնորհիվ: Արդյունքում՝ կորպորատիվ հեռախոսահամարները միանում են վիրտուալ ԱՀԿ-ին և ապահովում.

  • սպասման ռեժիմով զանգերի ընդունում՝ անկախ քանակից,
  • ձայնային ողջույն և խոսակցությունների ձայնագրում՝ բարձրակարգ սպասարկման համար,
  • զանգերի բաշխում և բաց թողնվածների վերահսկում՝ հետադարձ կապի ապահովման համար,
  • վիճակագրություն՝ վեբ-ինտերֆեյսի և բջջային հավելվածի միջոցով:

«Գիտությունն ու տեխնոլոգիաները կատարելագործվում են խելահեղ տեմպերով: Ստեղծվում է ճկուն մոտեցում դրսևորելու, պահանջված ու խելացի առաջարկ ներկայացնելու անհրաժեշտություն, և դա մեզ հաջողվում է: Մենք մեր կորպորատիվ հաճախորդներին առաջարկել ենք բիզնես-կառավարման կարևորագույն գործիք և արդեն իսկ ստանում ենք դրական արձագանք: Վիրտուալ ավտոմատ հեռախոսային կայանն (ԱՀԿ) աշխատանքի արդյունավետությանն ու հաճախորդամետությանը նպաստող ծառայություններից մեկն է: Այստեղ ներդրված տեխնոլոգիայի՝ FMC-ի (Fixed Mobile Convergence` ֆիքսված բջջային համակցման) շնորհիվ կորպորատիվ հեռախոսահամարները միանում են վիրտուալ կայանին: Դա շատ կարևոր է  հատկապես վաճառքի և առաջխաղացման մենեջերների համար՝ բիզնես գործընթացներն արդյունավետ և հարմարավետ դարձնելու առումով: Մեզ հաճելի է արձանագրել, որ դրանից օգտվող կորպորատիվ հաճախորդներն արդեն իսկ զգում են ծառայության արդյունավետությունը»,- ասել է Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը:

Վիվա-ՄՏՍ-ի բիզնես-հաճախորդները, վաճառքի և առաջխաղացման մենեջերները կարևոր առավելություն են համարում մեկ գործիքով բազմապրոֆիլ աշխատանք կատարելու հնարավորությունը. հաճախորդ և շահույթ չկորցնելը, բջջային հեռախոսներից ընկերության ներքին հեռախոսահամարներին՝ աշխատակիցների միանալու հնարավորությունը, նվազագույն ռեսուրսներով առավելագույն արդյունք ապահովելը:

«Մենք երեք մասնաճյուղ ունենք՝ տարբեր մարզերում: Ունենք նաև վիրտուալ համարներ և կարճ համար: Եթե բոլոր օպերատորները զանգի պահին զբաղված են՝ համակարգող հեռախոսը թույլ է տալիս մնալ սպասման զանգի մեջ:  Եթե հաճախորդը չի սպասում՝ մեզ մոտ արձանագրվում է բաց թողնված զանգ, և մենք կարողանում ենք հետադարձ կապ ապահովել ու սպասարկել հաճախորդին: Այս ամենը մեզ թույլ է տալիս լինել հաճախորդամետ», – ասել է «Մանանա թեքնոլոջի» ընկերության կոմերցիոն տնօրեն Սարգիս Ներսիսյանը:

Վիրտուալ հեռախոսային ավտոմատ կայանն ինտեգրված է Հայաստանի և աշխարհի՝ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման խոշորագույն համակարգերին` CRM-ներին (Սի-Ար-Էմ): Դա տվյալների հետ աշխատող գործիքների համալիր է, որը թույլ է տալիս ավտոմատացնել, օպտիմալացնել և մեծացնել բիզնես-գործընթացների արդյունավետությունը: Ընդ որում այնպես, որ հաճախորդների հետ հարաբերություններն առավել արդյունավետ դառնան՝ հիմնվելով յուրաքանչյուր հաճախորդի անհատական ցանկության վրա:

Վիվա-ՄՏՍ-ը (ՄՏՍ Հայաստան ՓԲԸ) Հայաստանի շարժական կապի առաջատար օպերատորն է, որն ունի ամենաընդարձակ ցանցը և տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի` Հայաստանի ամբողջ տարածքում: Գործունեության հիմք ընդունելով իր բաժանորդների շահերին լավագույնս ծառայելը՝ հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, Վիվա-ՄՏՍ-ը կարճ ժամանակամիջոցում կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների մեծ բազա: Վիվա-ՄՏՍ-ը նորարարությունների առաջատար է և հետամուտ է ոլորտի բոլոր զարգացումներին` ի շահ երկրի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայի: Վիվա-ՄՏՍ-ը գործունեության մեջ առաջնորդվում է ISO 26000` Սոցիալական պատասխանատվության, ISO/IEC 27001:2013` Տեղեկատվական անվտանգության կառավարման համակարգի, ինչպես նաև ISO 37001` հակակոռուպցիոն և կաշառակերության կանխարգելմանն ուղղված միջազգային ստանդարտներով: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.am

08/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.28
Եվրո (EUR)
417.11
-0.44
Ռուբլի (RUR)
4.21
-0.05
Լարի (GEL)
144.79
+0.09
28936.57
+334.40
Արծաթ
340.06
+9.72