ԱՅՍ ՏԱՐԻ ՀԱՇՏԱՐԱՐԻ ԳՐԱՍԵՆՅԱԿԻ ՄԻՋՆՈՐԴՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻՆ ՀԱՏՈՒՑՎԵԼ Է ՇՈՒՐՋ 107 ՄԼՆ ՀՀ ԴՐԱՄ
2012 թվականին Հայաստանի Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն արձանագրել է հաճախորդների կողմից ստացված բողոքների և քննված պահանջների էական աճ: Այսպես, 2012թ.-ի հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 20-ն ընկած ժամանակահատվածում, 2011թ.-ի նույն ժամանակահատվածի նկատմամբ, ստացված բողոքներն աճել են 63%-ով, իսկ քննված պահանջները` 175%-ով:
Ըստ Հաշտարարի գրասենյակի ներկայացրած տվյալների՝ 2012թ. հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 20-ն ընկած ժամանակահատվածում Գրասենյակը ստացել է ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ ուղղված 1271 բողոք: Գրասենյակի կողմից քննության է ընդունվել 380 պահանջ, որոնցից 93-ն ուղղված է եղել բանկերի դեմ, 275-ն՝ ապահովագրական ընկերությունների դեմ:
Պահանջների քննության արդյունքում գործերի 68%-ը լուծվել է հօգուտ հաճախորդների: Ընդ որում, դրական ելքով գործերի ավելի քան 64%-ը լուծվել է ֆինանսական կազմակերպության հետ հաշտության գալու միջոցով: Հաշտարարի միջնորդությամբ հաճախորդներին ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից հատուցվել է 106,8 մլն ՀՀ դրամ:
Նշենք նաև, որ Հայաստանի Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն իր գործունեության մեկնարկից՝ 2009թ.-ի հունվարի 24-ից մինչև 2012թ.-ի դեկտեմբերի 20-ը ստացել է, ընդհանուր առմամբ, 3094 բողոք, որոնցից 691-ն ընդունվել է քննության: Պահանջների քննության ընթացքում հատուցվել է 220.3 մլն ՀՀ դրամ: