ՀԱՇՏԱՐԱՐԻ ՄԻՋՆՈՐԴՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻՆ ՀԱՏՈՒՑՎԵԼ Է ՇՈՒՐՋ 228 ՄԼՆ ՀՀ ԴՐԱՄ
2012 թվականին Հայաստանի Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը արձանագրել է հաճախորդների կողմից ստացված բողոքների և քննած պահանջների էական աճ: Այսպես, եթե 2010թ.-ին, 2009թ.-ի նկատմամբ, հաճախորդների բողոքների թիվը աճել էր 70%-ով, իսկ քննած պահանջները` 93%-ով, 2011թ.-ին, 2010թ.-ի նկատմամբ, բողոքները` 25%-ով, իսկ քննած պահանջները` 31%-ով, ապա 2012թ. ստացված բողոքներն ու պահանջները 2011թ.-ի նկատմամբ աճել են համապատասխանաբար 63.2%-ով և 172.2%-ով: Հաշտարարի գրասենյակի պարզաբանմամբ՝ նման աճն արդյունք է, նախ և առաջ, Գրասենյակի կողմից շարունակաբար իրականացվող հանրության իրազեկման արշավի, ինչպես նաև նոր ֆինանսական ծառայությունների ներդրման:
Ըստ Հաշտարարի գրասենյակի հրապարակած վիճակագրական տվյալների՝ 2012թ. Գրասենյակը ստացել է ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ ուղղված 1311 բողոք, որոնցից քննության են ընդունվել 392 պահանջ (դրանցից 96-ն ուղղված է եղել բանկերի դեմ, 284-ը՝ ապահովագրական ընկերությունների դեմ, 5-ը՝ Ավտոապահովագրողների բյուրոյի դեմ, 2-ը՝ վարկային կազմակերպությունների դեմ, 5-ը՝ գրավատների դեմ): Պահանջների քննության արդյունքում գործերի 71.03%-ը լուծվել է հօգուտ հաճախորդների: Ընդ որում, դրական ելքով գործերի 68%-ը լուծվել է ֆինանսական կազմակերպության հետ հաշտության գալու միջոցով: Հաշտարարի միջնորդությամբ հաճախորդներին ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից հատուցվել է 111,9 մլն ՀՀ դրամ:
Նշենք նաև, որ 24.01.2009-24.01.2013թթ. Գրասենյակը ստացել է, ընդհանուր առմամբ, 3221 բողոք, որոնցից քննության են ընդունվել 722-ը: Պահանջների քննության արդյունքում գործերի 68.4%-ը լուծվել է հօգուտ հաճախորդների, և պահանջների քննության ընթացքում հատուցված գումարը կազմել է 228,0 մլն ՀՀ դրամ: