Meta Platforms-ը WhatsApp-ում կներմուծի արհեստական ինտելեկտով անվճար չաթ-բոտեր
Meta Platforms-ը՝ Facebook-ի մայր ընկերությունը, նախատեսում է անվճար արհեստական բանականության (AI) չաթ-բոտեր ներմուծել WhatsApp՝ որպես հավելվածի դրամայնացման ծրագրի մի մաս: Այս քայլն արտացոլում է գործադիր տնօրեն Մարկ Ցուկերբերգի ջանքերը՝ արհեստական բանականությունը Meta հավելվածներում ներդնելու և եկամուտ ստեղծելու ուղղությամբ:
Ի տարբերություն իր մրցակիցների՝ Meta-ն անվճար տրամադրում է իր AI մոդելն ու չաթբոտը։ Այս մոտեցումը տարբերվում է նպատակային գովազդային գործիքներից, որոնք օգտագործվում են այլ Meta հարթակներում, ինչպիսիք են Facebook-ը և Instagram-ը:
Meta-ն վերջերս Բրազիլիայում կայացած կոնֆերանսի ժամանակ գործարկեց իր առաջին AI-ով աշխատող գովազդային նպատակային ծրագիրը WhatsApp-ում բիզնեսների համար: Սա զգալի տեղաշարժ է գաղտնագրված հաղորդագրությունների ծառայության համար, որը նախկինում ընդգծում էր իր գաղտնիությունը և խուսափում էր նպատակային գովազդից, հայտնում է Wall Street Journal-ը:
Meta-ն ակտիվորեն աշխատում է ամենամեծ թվով ամենօրյա օգտատերեր ունեցող իր հավելվածի՝ WhatsApp-ի դրամայնացման ուղղությամբ: Չնայած իր լայն ժողովրդականությանը և ձեռքբերման բարձր գնին՝ 22 միլիարդ դոլար 2014 թվականին, WhatsApp-ը ստեղծում է Meta-ի ընդհանուր եկամտի միայն մի փոքր մասը: Այս խնդիրը լուծելու համար Meta-ն հավելվածում ներդրել է առևտրի և վճարման գործառույթներ, ինչպես նաև հաճախորդների սպասարկման և մարքեթինգի համար բիզնես հաղորդագրությունների փոխանցման գործիքներ: WhatsApp-ի նոր արհեստական ինտելեկտի չաթբոտը բիզնեսին թույլ կտա իրենց հաղորդակցությունը փոխանցել ավտոմատացված գործիքներին՝ պարզեցնելով սովորական հարցերին պատասխանելու գործընթացը և օգնություն տրամադրելով այնպիսի առաջադրանքներում, ինչպիսիք են գրացուցակներ որոնելը կամ գրասենյակային ժամեր ստուգելը:
Բացի այդ, Meta-ն հայտարարեց, որ ինտեգրելու է բրազիլական թվային վճարման եղանակ PIX-ը իր WhatsApp վճարային գործիքի մեջ: Անցյալ տարի Բրազիլիայում գործարքների մոտ 39%-ը կատարվել է PIX-ի միջոցով, և այն առաջարկում է ծառայություններ, որոնք նման են WhatsApp-ի վճարումներին, ներառյալ դրամական փոխանցումները և ընկերություններից գնումները: Այս հավելումը ցույց է տալիս Meta-ի ձգտումը ընդլայնել իր վճարային ծառայությունները WhatsApp-ում ՝ հետևելով Հնդկաստանում նմանատիպ քայլին, որտեղ ընկերությունը սկսեց վճարային ծառայություններ առաջարկել մրցակից մատակարարներից:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։