Mitsubishi Motors-ը կմիանա Honda-Nissan դաշինքին
Ճապոնական Mitsubishi Motors ավտոմոբիլային ընկերությունը կմիանա երկու այլ խոշոր ավտոարտադրողների՝ Honda-ի և Nissan-ի դաշինքին: Այս մասին հայտնում է Nikkei թերթը:
Երեք ընկերությունների համատեղ արտադրության ծավալը կազմում է տարեկան մոտ 8 միլիոն ավտոմեքենա, ինչը դաշինքը կդարձնի ճապոնական շուկայում երկրորդ խոշոր խաղացողը Toyota Motor-ից հետո, որը նաև դաշինք է կազմում Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda և Hino Motors-ի հետ, իսկ այս դաշինքի վաճառքի ընդհանուր տարեկան ծավալը հասնում է 16 միլիոն միավորի:
Համաձայնագրի մանրամասները, որը Mitsubishi-ին, Honda-ին և Nissan-ին թույլ կտա «գոյատևել բարձր մրցակցային շուկայում», ինչպես գրում է թերթը, դեռ մշակվում են: Սպասվում է, որ ընկերությունների ներկայացուցիչները կքննարկեն մեքենաների համար ծրագրային ապահովման ստանդարտացման հարցը: Քննարկման առանձին թեմա է նաև միմյանց արտադրական գծերը լրացնելու հարցը: Օրինակ, Honda-ն Ճապոնիայում չի արտադրում plug-in հիբրիդներ (PHV) կամ պիկապ բեռնատարներ, մինչդեռ Mitsubishi-ն այս հարցում ամուր դիրքեր ունի:
Երեք ավտոկորպորացիաների միջև համագործակցությունն ակտիվանում է, քանի որ համաշխարհային ավտոարդյունաբերությունը շարժվում է դեպի էլեկտրական մեքենաներ, որտեղ ճապոնական ընկերությունները հետ են մնում այլ երկրների մրցակիցներից: Այսպես, 2023 թվականին Nissan-ը և Honda-ն վաճառել են համապատասխանաբար ընդամենը 140 հազար և 19 հազար էլեկտրական մեքենա, մինչդեռ Tesla-ն և չինական BYD-ն վաճառել են 1.8 միլիոն և 1.57 միլիոն միավոր էլեկտրոմոբիլ: