Volkswagen-ը Եվրոպայում իր ավելցուկային հզորությունը կարող է հանձնել չինական ընկերություններին
Գերմանական Volkswagen-ը պատրաստ է դիտարկել Եվրոպայում ավելցուկային արտադրական հզորությունները չինացի ավտոարտադրողներին հանձնելու հարցը: Այս մասին Financial Times-ին ասել են իր գործարանների բարձրաստիճան ղեկավարները:
Audi-ն ավելի վաղ պայմանավորվածություն էր ձեռք բերել չինական SAIC-ի հետ՝ տեղական շուկայի համար Չինաստանում էլեկտրական մեքենաներ արտադրելու վերաբերյալ: Չինական ապրանքանիշերը կարող են ցանկանալ այս փորձը բերել Եվրոպա:
Volkswagen ապրանքանիշի ֆինանսական տնօրենը չի բացառում, որ Գերմանիայում VW-ի չօգտագործված հոսքագծերի փոխանցումը չինական ընկերություններին:
«Մենք բաց ենք ցանկացած հարցի շուրջ ցանկացած երկխոսության համար ցանկացած գործընկերոջ հետ: Դինամիկ աշխարհում բոլոր տարբերակները պետք է դիտարկվեն», – ասել է ավտոկոնցեռնի ներկայացուցիչը:
Volkswagen-ի վաճառքը Եվրոպայում նախորդ տարի նվազել է 2 միլիոն միավորով՝ նախորդ հինգ տարվա համեմատ:
VW-ն անցյալ ամիս համաձայնության էր եկել կրճատել արտադրական հզորությունը Գերմանիայում՝ երկրում առնվազն երեք գործարան փակելու պլանների փոխարեն:
Արդյունքում, ապրանքանիշի ընդհանուր արտադրական հզորությունը, որը կազմում է ամբողջ ավտոկոնցեռնի վաճառքի մոտ կեսը, մինչև 2030-ը կնվազի մոտ 730 հազարով՝ տարեկան 1.5 միլիոն ավտոմեքենայից:
Ավելորդ հզորությունը սկսել է աճել համավարակի ժամանակ, երբ Volkswagen-ը սկսեց չեղարկել գիշերային հերթափոխը՝ պահանջարկի անկման պատճառով: 2024 թվականին ապրանքանիշը Գերմանիայում արտադրել է մոտ 900 հազար ավտոմեքենա:
Որոշ չինական ավտոարտադրողներ դիտարկում են Եվրոպայում ավելցուկային հզորությունների օգտագործումը՝ որպես տարածաշրջանում իրենց ներկայությունն ընդլայնելու միջոց:
Հիշեցնենք՝ Չինաստանը տասնամյակներ շարունակ եղել է VW-ի ամենաեկամտաբեր շուկան, սակայն ապրանքանիշի շուկայական մասնաբաժինը վերջին հինգ տարիների ընթացքում մոտ կրկնակի նվազել է՝ արագ աճող էլեկտրական մեքենաների սեգմենտում երերուն դիրքի պատճառով:
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։