Բիզնես

USD BUY - 392.50+0.00 USD SELL - 396.00+0.00
EUR BUY - 411.00-1.00 EUR SELL - 415.00-1.00
OIL:  BRENT - 74.43-2.64 WTI - 70.25-3.04
COMEX:  GOLD - 2949.60+0.15 SILVER - 32.83-1.44
COMEX:  PLATINUM - 986.90-0.35
LME:  ALUMINIUM - 2688.00-1.45 COPPER - 9559.00-0.05
LME:  NICKEL - 15517.00-0.94 TIN - 33677.00+0.84
LME:  LEAD - 2008.50+0.80 ZINC - 2928.00+0.33
FOREX:  USD/JPY - 149.29-0.59 EUR/GBP - 1.0458-0.44
FOREX:  EUR/USD - 1.0458-0.44 GBP/USD - 1.263-0.29
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43428.02-1.69 NASDAQ - 19524.01-2.20
STOCKS US: S&P 500 - 6013.13-1.71
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38776.94+0.26 TOPIX - 2736.53+0.07
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23477.92+3.99 SSEC - 3379.11+0.85
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8659.37-0.04 CAC40 - 8154.51+0.39
STOCKS EUR:  DAX - 22287.56-0.12
21/02/2025  CBA:  USD - 394.41-0.90 GBP - 498.77+0.09
21/02/2025  CBA:  EURO - 412.67-0.15
21/02/2025  CBA:  GOLD - 37180.00-146.00 SILVER - 419.22+0.95
«ԿԱՐԱՍ»-Ը ԿԱՐՈՂ Է ԴԱՌՆԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱՀԱՆՎԱԾ ԵԶԱԿԻ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԸ
14/05/2013 18:09
Կիսվել

«ԿԱՐԱՍ»-Ը ԿԱՐՈՂ Է ԴԱՌՆԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱՀԱՆՎԱԾ ԵԶԱԿԻ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԸ

ԿԱՐԱՍ ընկերությունը, որը ներկայացնում է ռեստորանների և բիստրոների խոշորագույն ցանցերից մեկը Հայաստանում, հայտարարել է ռեբրենդինգի գործընթաց սկսելու մասին: Այն կընթանա երկու ուղղությամբ` բրենդի արտաքին թարմացում և ներքին գործընթացների կատարելագործում:

Այսօր՝ մայիսի 14-ին հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ընկերության համասեփականատերեր Տիգրան Յուզբաշյանը և Աշոտ Հարությունյանը, ներկայացնելով ռեբրենդինգի գործընթացը, նշեցին, որ նախատեսվող արտաքին փոփոխությունը ենթադրում է փոփոխված ֆիրմային ոճ, ռեստորանների և բիստրոների նոր ձևավորում, նոր լոգոտիպը, իսկ ընկերության ներքին գործընթացների կատարելագործումը  ենթադրում է հաճախորդների սպասարկման նոր չափանիշների ներդրում, ապրանքատեսականու թարմացում, անձնակազմի ուսուցում, ինչպես նաև վերջիններիս հետ կապված բիզնես գործընթացներ:

Տիգրան Յուզբաշյանի խոսքով՝ ռեբրենդինգի անցկացման որոշումը պայմանավորված է 2013-2014թթ. բիզնես նպատակներով, այն է` պահպանել և ամրապնդել առաջատար դիրքեր ոլորտում, ինչպես նաև զարգացնել ընկերությունը՝ հաճախորդների ժամանակակից պահանջներին համահունչ: Միևնույն ժամանակ, ռեբրենդինգի անցկացման անհրաժեշտությունն առաջացել է՝ պայմանավորված վերջին ժամանակահատվածում մրցակիցների կողմից բրենդի կրկնօրինակման փաստով: «Մենք մեր առջև խնդիր դրեցինք՝ ապահովել բրենդը յուրահատուկ ֆիրմային ոճով՝ կրկին մի քանի քայլ հետ թողնելով կրկնօրինակող մրցակիցներին», – նշեց ընկերության համասեփականատեր Տիգրան Յուզբաշյանը:

«Նախատեսվում է փոխել ոչ միայն սպասարկման կետերի ցուցանակները, այլև անցկացնել համալիր միջոցառումներ, որոնք առաջին հերթին կանդրադառնան բիզնեսի կառավարման թարմացված մոտեցումների ներդրման վրա, այն է` ավելի հստակ հաճախորդամետություն ընկերության բոլոր բիզնես գործընթացներում: ԿԱՐԱՍ ցանցի ռեբրենդինգի շրջանակներում որդեգրվող հաճախորդամետ ռազմավարությունը մեկ օրվա աշխատանք չէ: Այս գործընթացն արդեն մեկնարկված է և կշարունակվի առաջիկա վեց ամիսների ընթացքում»,- նշեց ընկերության համասեփականատեր Աշոտ Հարությունյանը:

Նախատեսվող փոփոխությունների առանցքային ուղղություններից մեկը լինելու է նոր ֆորմատի ռեստորանի ներդրումը` ԿԱՐԱՍ Auto (drive thru), որը կմեկնարկի այս տարվա օգոստոսին: Նախատեսվում է նաև սեպտեմբերին ներդրնել Լոյալության Ծրագիր:

Հարկ է նշել, որ ԿԱՐԱՍ-ի բիզնես-մոդելը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել արտերկրում, մասնավորապես, Վրաստանում և Ռուսաստանում, ինչով և պայմանավորված ընկերությունը նախատեսում է 2014 թվականի երկրորդ կեսին աշխատել ֆրանչայզինգի պայմանագրով:

Հատկանշական է, որ ռեբրենդինգի շրջանակներում ընկերությունը պահպանել է ապրանքային նշանի անվանումը, որը բավականին ճանաչված է հայկական շուկայում, սակայն փոխել է լոգոտիպը` դարձնելով այն ավելի ժամանակակից, դինամիկ, հաճախորդների ընկալմանն ավելի մոտ:

«ԿԱՐԱՍ» ընկերության նոր բրենդի տեսլականը. «Լինել մասսայական ազգային սննդի բրենդ»:

Առաքելությունը. «Նպատակ ունենալով սպասարկել հասարակության առավել լայն հատվածին ժամանակակից կյանքի ռիթմին համահունչ` մենք առաջարկում ենք ավանդական ազգային խոհանոցի ընտրանին` խնայելով մեր հաճախորդների ժամանակն ու տրամադրելով գնի և որակի լավագույն համադրությունը»:

Արժեքները. «հասանելի», «պատասխանատու», «լավագույն առաջարկ», «ժամանակակից», «ազգային», «արագ»:

Կարգախոսը. «Ես ընտրում եմ քեզ»:

Այսուհետ ԿԱՐԱՍ-ը կանվանվի ոչ թե «Թոնրատների Ցանց», այլ «Ազգային Սննդի Ցանց»:

Նշենք, որ ԿԱՐԱՍ ցանցը հիմնադրվել է 2005 թվականին Հայաստանում: Առաջին բիստրոն բացվել է Աբովյան քաղաքում: Հետագայում բացվել է ևս 4 բիստրո Երևան քաղաքի տարբեր համայնքներում և 2 ռեստորան քաղաքի կենտրոնում: 2008 թվականից ընկերությունը մեկնարկել է սեփական առաքման Ծառայությունը, որն այսօր խոշորագույններից մեկն է ողջ Հայաստանում: Յուրաքանչյուր ամիս ԿԱՐԱՍ-ը սպասարկում է ավելի քան 55 հազար հաճախորդի:

21/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
394.41
-0.90
Եվրո (EUR)
412.67
-0.15
Ռուբլի (RUR)
4.46
-0.01
Լարի (GEL)
140.79
+0.11
37180.00
-146.00
Արծաթ
419.22
+0.95