
ՌԲԿ-ն տեղեկացել է ֆրանսիական Vinci ենթակառուցվածքային հոլդինգի՝ Ռուսաստանից հեռանալու մասին
Եվրոպայի խոշորագույն ենթակառուցվածքային հոլդինգներից մեկը ֆրանսիական Vinci S.A.-ն դուրս է եկել ռուսական ակտիվներից՝ կապված վճարովի մայրուղիների կառուցման և պահպանման հետ, գրում է РБК-ն։ Գործարքի վերաբերյալ ընկերությունների բանակցություններին ծանոթ աղբյուրը հայտնել է, որ «Նացպրոեկտստրոյ» խումբը գնել է Vinci S.A.-ի բաժնետոմսերը: Հյուսիս-Արևմտյան կոնցեսիոն ընկերությունում (NWCC) ՍՊԸ-ում, որը կառուցել է Մոսկվա-Սանկտ Պետերբուրգ Մ-11 Նևա վճարովի մայրուղու առաջին հատվածը։ Այս տեղեկությունը հաստատել է գործարքի կողմերից մեկին մոտ կանգնած աղբյուրը։
Հրատարակությունը հարցում է ուղարկել Vinci մամուլի ծառայությանը։ «Նացպրոեկտստրոյի» ներկայացուցիչը հրաժարվել է մեկնաբանություն տալ РБК-ին։
Ինչպես նշում է հրատարակությունը, NWCC-ն, որը ստեղծվել է 2007 թվականին, որպես Mostotrest-ի և Vinci S.A.-ի համատեղ ձեռնարկություն, շահել է Մոսկվա-Սանկտ Պետերբուրգ արագընթաց մայրուղու 15-58 կմ հատվածի շինարարության և շահագործման մրցույթը: Mostotrest-ը NWCC-ի 50%-ը փոխանցել է «Նացպրոեկտստրոյ» ընկերությունների խումբ ԲԲԸ-ին 2021 թվականին:
2023 թվականին NWCC-ն ստացել է 4․6 միլիարդ ռուբլի զուտ շահույթ՝ 11․55 միլիարդ ռուբլի հասույթով, գրում է РБК-ն՝ հղում անելով SPARK-ի տվյալներին։ 2024 թվականի առաջին երեք եռամսյակների արդյունքներով ընկերության զուտ շահույթը կազմել է 5․8 մլրդ ռուբլի, իսկ հասույթը՝ 10․34 մլրդ ռուբլի։
2025 թվականի հունվարի 20-ից United Toll Collection Systems (UTCS) ՍՊԸ-ն 100%-ով պատկանում է «Նացպրոեկտստրոյին», գրում է РБК-ն։ Մինչ այս՝ 2024 թվականի դեկտեմբերի 28-ին, OSSP-ի 100%-ը 2015 թվականին Mostotrest-ի և Vinci-ի համատեղ ձեռնարկությունից ստեղծված Highway Operations BV ընկերությունից փոխանցվել է «Նացպրոեկտստրոյ» ընկերությունների խմբի գործադիր տնօրեն Ալեքսեյ Կրապիվինին, հաղորդում է հրատարակությունը՝ վկայակոչելով Legal State Register-ի տվյալները։
Ավելի վաղ՝ 2023 թվականի մարտին, РБК-ն հայտնել էր, որ թուրքական IC Ictas-ը վաճառել է «Магистраль двух столиц» ընկերության բաժնետոմսերը, որը զբաղվում էր Մոսկվայի և Սանկտ Պետերբուրգի միջև M-11 «Նևա» մայրուղու կառուցմամբ։ Փորձագետները վաճառքը կապում էին պատժամիջոցների ճնշման հետ և կարծում էին, որ գործարքի գումարը կարող էր կազմել մինչև 40 միլիոն ռուբլի: