Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.50 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 438.00+0.00 EUR SELL - 442.50+0.50
OIL:  BRENT - 62.55-1.76 WTI - 58.15-2.35
COMEX:  GOLD - 4056.50-0.52 SILVER - 49.35-2.84
COMEX:  PLATINUM - 1512.00-3.12
LME:  ALUMINIUM - 2780.00-1.19 COPPER - 10719.50-0.55
LME:  NICKEL - 14638.00-0.08 TIN - 36873.00-0.04
LME:  LEAD - 2023.50-0.69 ZINC - 2989.00-0.17
FOREX:  USD/JPY - 157.36+0.02 EUR/GBP - 1.1535+0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.1535+0.18 GBP/USD - 1.3084+0.31
STOCKS RUS:  RTSI - 1025.58-0.41
STOCKS US: DOW JONES - 45752.26-0.84 NASDAQ - 22078.05-2.15
STOCKS US: S&P 500 - 6538.76-1.56
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48625.88-2.40 TOPIX - 3297.73-0.06
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25220.02-2.38 SSEC - 3834.89-2.45
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9527.65+0.21 CAC40 - 7981.07+0.34
STOCKS EUR:  DAX - 23278.85+0.50
21/11/2025  CBA:  USD - 381.61-0.44 GBP - 498.57-0.85
21/11/2025  CBA:  EURO - 439.65-0.7
21/11/2025  CBA:  GOLD - 50188-504 SILVER - 623.82-17.36
Volkswagen Golf II-ը վթարի են ենթարկել քրաշ-թեստում՝ ցույց տալու համար ժամանակակից մոդելների առավելությունը
26/08/2025 13:13
Կիսվել

Volkswagen Golf II-ը վթարի են ենթարկել քրաշ-թեստում՝ ցույց տալու համար ժամանակակից մոդելների առավելությունը

Dekra կազմակերպությունը պատկերավոր կերպով ցույց տվեց, թե որքան առաջ է անցել ավտոմոբիլային անվտանգությունը վերջին տասնամյակներում։ Դրա համար անցկացվեց 1989-ի արտադրության Volkswagen Golf II-ի քրաշ-թեստ՝ ըստ Euro NCAP 2020 տարվա պրոտոկոլի, և արդյունքները համեմատվեցին ժամանակակից Golf VIII-ի հետ։

Թեստի շրջանակում Golf II-ը 64 կմ/ժ արագությամբ բախվեց պատնեշի՝ 40%-անոց ճակատային շեղումով։ Այս սցենարը նմանակում է երկու նույնատիպ մեքենաների ճակատային բախում՝ մոտ 50–55 կմ/ժ արագությամբ։ Golf II-ի ուղևորային խցիկը լիովին ավիրվեց, կոնստրուկցիոն տարրերը ներթափանցեցին սրահ, իսկ գերբեռնվածությունն ու հարվածը ղեկին գրեթե անհնար կդարձնեին ողջ մնալու շանսը։ Իսկ Golf VIII-ի ուղևորային խցիկի ամբողջականությունը չխախտվեց, անվտանգության բարձիկներն ու պահման համակարգերը գործեցին ճիշտ, արդյունքում, ուղևորները կստանային միայն թեթև վնասվածքներ։

Ռեգո Ինշուրանս

Համեմատեցին նաև մեքենաների վարքագիծը ճանապարհին։ Golf VIII-ի արգելակման ճանապարհը մոտ 30%-ով կարճ էր, քան նախորդինը՝ անկախ ծածկույթի տեսակից և արագությունից։ Ճկունության թեստում Golf II-ը պահպանում էր կայունությունը մինչև 65 կմ/ժ արագությամբ, սակայն անիվը կտրվում էր ճանապարհից, մինչդեռ ժամանակակից Golf-ը հեշտությամբ անցավ թեստը 75 կմ/ժ արագությամբ:

Զգալի առաջընթաց նկատվում է նաև լուսատեխնիկայում։ Golf II-ի հալոգենային լուսարձակները 1980-ականներին համարվում էին առաջադիմական, սակայն Golf VIII-ի ժամանակակից LED-լույսերի համեմատությամբ՝ հնացած են թվում․ նորերն ապահովում են պայծառ և հավասարաչափ լուսավորություն, մոտիկ ցերեկային լույսին, ավելի լավ են լուսավորում հետիոտներին ու հեծանվորդներին։ Հետևում՝ հավելյալ LED լույսերը և պարտադիր երրորդ կանգառ-լույսը զգալիորեն բարձրացնում են տեսանելիությունը։

«Այս թեստերը ցույց տվեցին, թե ինչ մակարդակի անվտանգության է հաջողվել հասնել 35 տարվա ընթացքում», – ամփոփեց Dekra-ի փորձագետ Մարկուս Էգելհաաֆը։

Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։

21/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.61
-0.44
Եվրո (EUR)
439.65
-0.7
Ռուբլի (RUR)
4.825
+0.0814
Լարի (GEL)
141.15
-0.16
50188
-504
Արծաթ
623.82
-17.36