
Չինաստանում iPhone-ի վաճառքները կրճատվել են 6%-ով` նոր մոդելի թողարկմանն ընդառաջ
Չինաստանում Apple Inc.-ի սմարթֆոնների վաճառքները երրորդ եռամսյակի ութ շաբաթների ընթացքում (հուլիս-օգոստոս) տարեկան կտրվածքով նվազել են 6%-ով: Այս մասին հայտնում է Counterpoint Research ընկերությունը։
Վերլուծաբանները նշում են, որ անկումը ավելի կտրուկ է եղել, քան սովորաբար լինում է նոր մոդելների թողարկումից առաջ։
Սեպտեմբերի 17-ին Apple-ը ներկայացրել է մի շարք նորույթներ, այդ թվում՝ այս պահի դրությամբ ամենաբարակ iPhone-ը և բարելավված տեսախցիկներով նոր iPhone Pro-ները։ Նոր մոդելը՝ iPhone 17 Air, ունի ընդամենը 5.6 մմ հաստություն, ինչը մեկ երրորդով պակաս է ներկայիս Apple-ի սմարթֆոններից։ Սկզբնական գինը կազմում է 999 դոլար։
Ընդհանուր առմամբ Չինաստանում սմարթֆոնների վաճառքները հուլիս-օգոստոս ամիսներին տարեկան կտրվածքով նվազել են 2%-ով։
Apple-ը զբաղեցնում է չինական սմարթֆոնների շուկայի շուրջ 12%-ը։ Xiaomi-ն, Oppo-ն և Huawei-ն անհատապես ունեն մոտ 16%-անոց բաժին, իսկ շուկայում առաջատար է Vivo-ն՝ 19%-ով։