 
                                      Meta-ի եռամսյակային մաքուր շահույթը վեց անգամ կրճատվել է՝ հասնելով եկամուտի պատմական առավելագույնին
Ընթացիկ տարվա երրորդ եռամսյակում ամերիկյան Meta Platforms ընկերության եկամուտն ավելացել է 26%-ով՝ հասնելով պատմական առավելագույնի։ Սակայն մաքուր շահույթը նվազել է վեց անգամ:
Հուլիսից սեպտեմբեր ընկած ժամանակահատվածում Meta-ի եկամուտը կազմել է 51.24 միլիարդ դոլար՝ նախորդ տարվա 40.59 միլիարդի դիմաց։
LSEG վերլուծաբանների կոնսենսուս-կանխատեսումը նույնպես կազմում էր 51.24 միլիարդ դոլար։
Ընկերության մաքուր շահույթը նվազել է մինչև 2.7 միլիարդ դոլար՝ նախորդ տարվա 15.7 միլիարդի փոխարեն։
Ցուցիչը ներառում է 15.93 միլիարդ դոլարի միանվագ ծախսեր, որոնք կապված են հարկային վճարումների վերագնահատման հետ՝ համաձայն ԱՄՆ նախկին նախագահի Դոնալդ Թրամփի վարչակազմի «մեծ ու գեղեցիկ» օրենքի։ Առանց այդ ծախսերի, Meta-ի մաքուր շահույթը կկազմեր 18.64 միլիարդ դոլար:
Meta-ի գովազդային եկամուտները նախորդ եռամսյակում աճել են 26%-ով՝ հասնելով 50.08 միլիարդ դոլարի։
Ընկերության հավելվածներում գովազդների դիտումների քանակն ավելացել է 14%-ով, իսկ գովազդի միջին գները՝ 10%-ով։
Meta-ի ծառայությունների (Facebook, Instagram, Messenger և WhatsApp) ակտիվ օգտատերերի օրական միջին քանակը սեպտեմբերի վերջին կազմել է 3.54 միլիարդ, ինչը 8%-ով ավելի է, քան նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածում։
Ըստ Meta-ի կանխատեսման, չորրորդ եռամսյակում ընկերության եկամուտը կկազմի 56-59 միլիարդ դոլար, ինչը համապատասխանում է շուկայի սպասումներին։
2025 թվականի կապիտալ ներդրումների կանխատեսված ծավալը այժմ սահմանվել է 70-72 միլիարդ դոլարի սահմաններում (նախկինում՝ 66-72 միլիարդ դոլար)։ Ընկերությունը նաև նշել է, որ 2026 թվականին իր կապիտալ ծախսերը կարող են զգալիորեն աճել։
FactSet-ի վերլուծաբաններն արդեն կանխատեսում են, որ Meta-ի կապիտալ ներդրումները հաջորդ տարի կարող են հասնել 97 միլիարդ դոլարի։
2025 թվականի սկզբից ի վեր՝ Meta-ի շուկայական արժեքն աճել է 28.4%-ով։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։

