Բիզնես

USD BUY - 389.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.00
EUR BUY - 408.00-1.00 EUR SELL - 411.00-3.00
OIL:  BRENT - 74.41+1.97 WTI - 70.32+2.05
COMEX:  GOLD - 2688.50+1.09 SILVER - 30.99-0.74
COMEX:  PLATINUM - 970.70+0.02
LME:  ALUMINIUM - 2631.50-0.47 COPPER - 9008.50-0.89
LME:  NICKEL - 15714.00-1.21 TIN - 28750.00-0.95
LME:  LEAD - 1999.00-1.09 ZINC - 2990.00+0.08
FOREX:  USD/JPY - 154.32-0.44 EUR/GBP - 1.0473-0.74
FOREX:  EUR/USD - 1.0473-0.74 GBP/USD - 1.2581-0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43870.35+1.06 NASDAQ - 18972.42+0.03
STOCKS US: S&P 500 - 5948.71+0.53
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38283.85+0.68 TOPIX - 2696.53+0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19229.97-1.89 SSEC - 3267.19-3.06
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8149.27+0.79 CAC40 - 7213.32+0.21
STOCKS EUR:  DAX - 19146.17+0.74
22/11/2024  CBA:  USD - 389.76+0.31 GBP - 488.37-3.58
22/11/2024  CBA:  EURO - 406.40-3.34
22/11/2024  CBA:  GOLD - 33399.07+336.46 SILVER - 389.28+2.75
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2014. Google-ը շրջանցել է Apple-ին
21/05/2014 15:29
Կիսվել

Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2014. Google-ը շրջանցել է Apple-ին

Millward Brown (BrandZ) գործակալության կողմից հերթական անգամ կազմվել է աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդի ցուցակը: 2014թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Google-ը, որի բրենդը գնահատվել է 158.843 մլրդ դոլար (+40%): Անցյալ տարի Google-ը երկրորդն էր:

Երկրորդ հորիզոնական է նահանջել Apple կորպորացիան: Տեխնոլոգիական հսկայի բրենդի արժեքը նվազել է 20%-ով և կազմել 147.880 մլրդ դոլար:

Երրորդ տեղում է IBM-ը` 107.541 մլր դոլար` -4%: Չորրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը` 90.185 մլրդ դոլար` +29%: Հինգերորդ տեղում է McDonalds-ը` 85.706 մլրդ դոլար` -5%: Coca-Cola-ն վեցերորդն է` 80.683 մլրդ դոլար` +3%: Յոթերորդ հորիզոնականում է Visa-ն` 79.197 մլրդ դոլար` +41%: AT&T-ն ութերորդն է` 77.883 մլրդ դոլար` +3%: Marlboro-ն իններորդն է` 67.341 մլրդ դոլար` -3%: Տասնայկը եզրափակում է Amazon-ը` 64.255 մլրդ դոլար` +41%:

Ինչպես տեսնում ենք, տասնայկում ամենշատը տեխնոլոգիական ընկերություններն են` թվով 4:

Տոկոսային առումով ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևայլն են` 1. Tencent` +97%` 53.615 մլրդ դոլար: 2. Facebook` +68%` 35.740 մլրդ դոլար: 3. BT` +61%` 15.367 մլրդ դոլար: 4. IKEA` 61%` 19.367 մլրդ դոլար: 5. Uniqlo` 58%` 7.303 մլրդ դոլար:

Ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել` Twitter` 71 հորիզոնական, 13.837 մլրդ դոլար: Linkedin` 77 հորիզոնական` 12.407 մլրդ: Ford` 83 հորիզոնական` 11.802 մլրդ դոլար: Bank of America` 94 հորիզոնական` 10.149 մլրդ դոլար: PayPal` 97 հորիզոնական, 9.833 մլրդ դոլար: ING Bank` 98 հորիզոնական, 9.771 մլրդ դոլար: UBS` 99 հորիզոնական, 9.683 մլրդ դոլար:

100 ամենաթանկ բրենդներից 50-ը ներկայացնում են Հյուսիսային Ամերիկան, այս հիսուն բրենդներին բաժին է ընկնում ցուցակում ընդգրկված բրենդների ընդհանուր արժեքի 66%-ը: Մայրցամաքային Եվրոպային բաժին է ընկնում 23 բրենդ` ընդհանուր արժեքի 14%: Ասիական բրենդների թիվը 20 է` ընդհանուր արժեքըի 15%: Մեծ Բրիտանական բրենդների թիվը 6-ն է` ընդհանուր արժեքի 5%: Ցուցակում տեղ է գտել նաև մեկ աֆրիկական բրենդ:

22/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
389.76
+0.31
Եվրո (EUR)
406.40
-3.34
Ռուբլի (RUR)
3.79
-0.07
Լարի (GEL)
142.31
+0.23
33399.07
+336.46
Արծաթ
389.28
+2.75