Բիզնես

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 389.00+0.50
EUR BUY - 409.00-1.00 EUR SELL - 415.00+0.00
OIL:  BRENT - 72.07+0.50 WTI - 68.28+0.56
COMEX:  GOLD - 2617.30-0.30 SILVER - 31.09+1.40
COMEX:  PLATINUM - 959.50-0.50
LME:  ALUMINIUM - 2563.00-2.19 COPPER - 9142.00-3.19
LME:  NICKEL - 15897.00-3.05 TIN - 30208.00-4.55
LME:  LEAD - 2024.00+0.00 ZINC - 2938.00-1.39
FOREX:  USD/JPY - 154.83+0.85 EUR/GBP - 1.0618-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.0618-0.23 GBP/USD - 1.2738-0.79
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43910.98-0.86 NASDAQ - 19281.40-0.09
STOCKS US: S&P 500 - 5983.99-0.29
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38721.66-1.66 TOPIX - 2708.42-1.21
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19823.45-0.12 SSEC - 3439.28+0.51
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8025.77-1.22 CAC40 - 7226.98-2.69
STOCKS EUR:  DAX - 19033.64-2.13
13/11/2024  CBA:  USD - 387.65+0.14 GBP - 493.90-2.85
13/11/2024  CBA:  EURO - 411.49+0.03
13/11/2024  CBA:  GOLD - 32489.79-211.27 SILVER - 378.94-11.21
Հայկ Եսայան. Ucom-ը խոստանում է ապահովել գերարագ բջջային ինտերնետ
14/08/2014 12:54
Կիսվել

Հայկ Եսայան. Ucom-ը խոստանում է ապահովել գերարագ բջջային ինտերնետ

Վերջին ամիսներին Հայաստանի ինտերնետ կապի շուկան գրանցում է հետաքրքիր միտումներ և փոփոխություններ: Շուկայի խոշոր խաղացողները հայտարարում են նոր և համարձակ ծառայությունների գործարկման մասին, զարգացում է ապրում բջջային ինտերնետը: Պարզելու համար, թե ինչպիսին է ընթացիկ տարին Ucom ընկերության համար, և թե ինչ առաջնային խնդիրներ է իր համար սահմանել ընկերությունը, «Բիզնես 24»-ը զրուցել է Ucom ընկերության տնօրեն Հայկ Եսայանի հետ:

– Պրն Եսայան, տարվա առաջին կեսն արդեն ացնել է: Ի՞նչ կարևոր զարգացումներ է Ucom ընկերությունը գրանցել այս վեց ամսվա ընթացքում:

– Այս տարվա առաջին կեսին մեր ընկերությունը գրանցել է մի շարք դրական միտումներ: Ինչպես նախորդ երկու տարվա ընթացքում, այս տարի ևս Հայաստանի ինտերնետ շուկան գրանցել է աճ, որին զուգահեռ Ucom-ը ևս գրանցել է ինտերնետի օգտագործելիության ցուցանիշների աճ: Այսօր ընկերությունն ունի ավելի քան 70 հազար բաժանորդ: Երևանի ինտերնետ շուկայում ընկերության մասնաբաժինը կազմում է մոտ 45%: Տարվա ընթացքում գրանցված կարևոր միտումներից հարկ է առանձնացնել այն, որ եթե մինչ այս բաժանորդները հիմնականում օգտվում էին միայն մեկ ծառայությունից, ապա տարվա ընթացքում աճել է այն բաժանորդների թիվը, որոնք միաժամանակ օգտվում են ընկերության երկու կամ երեք ծառայություններից: Վերջին վեց ամսվա ընթացքում Հայաստանի ինտերնետ շուկայում հետքրքիր զարգացում է գրանցվել նաև բջջային ինտերնետը ֆիքսված ինտերնետով փոխարինելու տեսանկյունից: Այսօր արդեն ինտերնետի օգտագործման որակական ցուցանիշների նկատմամբ բաժանորդների պահանջները փոխվել են, և նկատվում է բջջային ինտերնետից դեպի ֆիքսված կապին անցնելու միտում: Տարվա ընթացքում մեր ընկերությունը գրանցել է նաև քաղաքային հեռախոսակապի օգտագործելիության ցուցանիշների աճ: Նշեմ նաև, որ ընկերությունը բավական լավ դիրքեր է գրավում մեծածախ ինտերնետի շուկայում նույնպես:

– Ինչպե՞ս կգնահատեք հայաստանյան ինտերնետ շուկայում առկա մրցակցությունը, և Ձեր կանխատեսմամբ՝ ինչպիսի՞ն այն կլինի առաջիկա տարիներին:

– Ինտերնետ շուկան կարելի է դիտարկել որպես ամենամրցակցայինը Հայաստանում: Տարիների ընթացքում շուկայում ձևավորվել են խոշոր խաղացողներ, որոնց մրցակցության արդյունքում էլ ձևավորվում է գին-որակ հարաբերակցությունը: Այսօր շուկան թելադրում է բարձր որակ-մատչելի գին օպտիմալ հարաբերակցություն: Ցածր գնով ցածր որակի ծառայությունները շուկայում, կարելի է ասել, պահանջված չեն: Սրա մասին է խոսում այն միտումը, որ մեր ընկերությունը գրանցում է վերջին ամիսներին: Որոշ բաժանորդներ ցածր գնի պատճառով տեղափոխվում են այլ պրովայդերների մոտ, սակայն մատուցվող ծառայությունների ցածր որակը չի գոհացնում և բաժանորդները ետ են վերադառնում: Ինչ վերաբերում է շուկայի հնարավոր զարգացումներին, ապա կարելի է ասել, որ շուկայի խոշորացումը դադարել է և մրցակացությունը կշարունակվի 4-5 հիմնական խոշոր խաղացողների միջև: Շուկայի փոքր խաղացողները, որոնք չեն կարող ապահովել ծառայությունների նույն որակն, ինչ խոշորները, աստիճանաբար կսկսեն համագործակցել խոշորների հետ:

– Ընկերության աշխարհագրական ընդլայնումն ի՞նչ փուլում է գտնվում:

– Այսօր ընկերության ծառայությունները հասանելի են Երևանում, Վանաձոր և Աբովյան քաղաքներում: Մինչև տարվա վերջ մենք ծածկույթով կապահովենք նաև Կապան, Արմավիր և Վաղարշապատ քաղաքները: Այսօր Ucom ընկերությունը, շարժվելով տեխնոլոգիաներին ընդառաջ, իրականացնում է աշխատանքներ՝ ներհանրապետական ցանցի կառուցման ուղղությամբ, որը կապահովի մեծ թողունակություն ու հուսալիություն և հնարավորություն կտա Ucom ընկերության ծառայությունները հասանելի դարձնել  հանրապետության ցանկացած քաղաքում:

– Ինչպե՞ս կգնահատեք Հայաստանում IP հեռուստատեսության զարգացման հնարավորությունները:

– Հայաստանում IP հեռուստատեսության սփռվածությունը աճում է, մատուցվում ծառայությունների օգտագործելիությունը՝ մեծանում: IP հեռուստատեսության ծառայությունների մատուցման ոլորտում մեր ընկերությունը գրանցել է հետաքրքիր զարգացում՝ բաժանորդների 25-30%-ը հեռուստաալիքներին եթերին չեն հետևում օնլայն, այլ օգտվում են եթերը կառավարելու հնարավորությունից և նախընտրած հաղորդումները դիտում են իրենց նախընտրած ժամանակ: Բացի այդ, բաժանորդների շրջանում աճում է նաև IP հեռուստատեսության ծառայությունների որակական չափանիշների նկատմամբ պահանջարկը: Այսօր Ucom ընկերությունն ունի հեռուստաալիքները HD որակով հեռարձակելու հնարավորությունը, և առաջիկայում մենք նախատեսում ենք բաժանորդներին առաջարկել HD որակով նոր արտասահմանյան հեռուստաալիքներ: Կարևոր է նաև նշել, որ մեր բաժանորդների շրջանում քիչ-քիչ աճում է նաև IP TV-ի հավելյալ ծառայությունների օգտագործելիությունը, և մենք մտադիր ենք այդ ծառայություններն ընդլայնել:

– Ի՞նչ կփոխի Beeline-ի և  Rostelecom-ի մուտքը Հայաստանի IP հեռուստատեսության շուկա:

– Այս ընկերությունների մուտքով պայմանավորված շուկայում կտրուկ փոփոխություններ չեն լինի: Առաջարկվող ծառայությունները նույնն են, ինչ առաջարկում է Ucom-ը: Այս պարագայում ուղղակի կավելանա IP հեռուստատեսության ծառայությունների ծածկույթ:

– Ի՞նչով էր պայմանավորված Ucom ընկերության՝ բջջային ծառայությունների շուկա մուտք գործելու որոշումը:

– Հայաստանի բջջային կապի շուկա մուտք գործելու մեր առաջնային նպատակը մոբայլ-ինտերնետ ծառայությունների մատուցումն է: Այս շուկայում մեր խնդիրն է լինելու դառնալ գերարագ ինտերնետ տրամադրողներից մեկը: Ucom ընկերությունը մոբայլ-ինտերնետ ծառայությունների շուկայում ապահովելու է 100%  LTE (4G) ծածկույթ: Այս ուղղությամբ այժմ իրականացվում են նախագծային աշխատանքներ: Շուտով կմեկնարկեն շինարարական աշխատանքները:

– Նշեցիք, որ աճել է ֆիքսված հեռախոսակապի օգտագործելիության ցուցանիշը: Ի՞նչ քայլեր է ընկերությունը ձեռնարկում քաղաքային հեռախոսակապի ծառայության և 011 կոդի առաջխաղացման համար:

– Այս տարվա ընթացքում 011 կոդով հեռախոսահամարների նկատմամբ պահանջարկը զգալի աճել է: Մեր բաժանորդների շուրջ 50%-ը օգտվում է քաղաքային հեռախոսակապի ծառայությունից: Հաշվի առնելով այս միտումը՝ Ucom-ը պատրաստվում է գործարկել նաև մարզային կոդեր, որոնք առայժմ հասանելի կլինեն այն քաղաքներում, որտեղ ընկերությունը ապահովում է ծածկույթ, մասնավորապես, Վանաձորում և Աբովյանում: Հետագայում այս քաղաքներին կմիանան նաև Կապանը, Արմավիրը և Վաղարշապատը:

– Փետրվարին ընկերությունը ֆիզիկական անձնանց համար գործարկեց նոր սակագնային պլան՝ U!Net Lite-ը, որն առաջարկում է մինչև 5 Մբ/վ ինտերնետ և արժե 6000դր./ամսական: Ինչպե՞ս է շուկան արձագանքել այս նորությանը: Ինչպիսի՞ն է բաժանորդների հետաքրքրվածությունը:

– Առաջին մի քանի ամսվա ընթացքում հետաքրքրվածությունը մեծ էր, սակայն հետագայում այդ հետաքրքրվածությունը անկում ապրեց՝ ինչպես և կանխատեսվում էր, քանի որ  5 Մբ/վ արագությամբ ինտերնետը տան համար քիչ է: Այսօր արդեն բաժանորդը միաժամանակ օգտվում է թե IP հեռուստատեսությունից, թե ինտերնետին միանում է սմարթֆոնով, պլանշետով ու համակարգչով, ինչը պահանջում է առավել բարձր որակի ծառայություն: Այս սակագնային պլանից օգտվող բաժանորդների թիվը այնքան էլ մեծ տոկոս չի կազմում:

13/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.65
+0.14
Եվրո (EUR)
411.49
+0.03
Ռուբլի (RUR)
3.94
-0.01
Լարի (GEL)
141.94
+0.12
32489.79
-211.27
Արծաթ
378.94
-11.21